Лист СОІППО від 08.05.2018 No 485 Про нові підручники для 1 класу Нової української школи

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №408 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №407 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №406 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №405 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня

Лист МОН України від 20.04.2018 №1/9-254 Щодо типових освітніх програм для 2-11 класів

Наказ МОН №284 від 23.03.2018 Про затвердження Методичних рекомендацій щодо використання у 2018 році коштів освітньої субвенції для придбання засобів навчання та навчального обладнання для кабінетів української мови в закладах загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 17-р оприлюднюємо графіки підвищення кваліфікації педагогічних працівників області

Методичний порадник з хімії крокує Сумською областю

вкл. .

на головну resВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, 10 квітня на базі Охтирських загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів № 4 і № 5 Охтирської міської ради відбувся дидактико-методичний колоквіум з хімії за темою «Організація та зміст методичної роботи вчителів хімії загальноосвітніх навчальних закладів». Мета заходу – надання методичної допомоги молодим учителям в організації та проведенні уроків, консультування їх щодо оформлення основних документів кабінету хімії.

Вензик Н.М., учитель хімії Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 імені Остапа Вишні Охтирської міської ради (спеціаліст, стаж роботи 1 рік), запропонувала учасникам дидактико-методичного колоквіуму урок-змагання у 7 класі з теми «Узагальнення та систематизація знань з теми «Кисень»». Під час уроку вчитель продемонструвала вміння: організовувати групову діяльність учнів, інтерактивні вправи, використовувати інформаційно-комунікаційні технології, як засіб швидкої корекції знань.

Карпенко О.В., учитель хімії Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 імені Р.К. Рапія Охтирської міської ради (спеціаліст, стаж роботи 7 років), продемонструвала власні підходи до викладання предмету на прикладі уроку засвоєння нових знань у 8 класі з теми «Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями». Учитель виявляє розуміння типу уроку, його структури, особливостей проведення демонстраційних дослідів та лабораторних робіт; уміння організовувати клас на активне сприйняття нового матеріалу.

За підсумками роботи обидва вчителя отримали методичні рекомендації щодо підготовки та проведення уроків з хімії від Метейко А.В., методиста з хімії навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку СОІППО та Зюман Р.О., керівника методичного об’єднання вчителів хімії м.Охтирка, учителя хімії Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Охтирської міської ради.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new