ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Інформація про результати проведеного моніторингового дослідження реалізації компетентнісного підходу в процесі викладання географії в загальноосвітніх навчальних закладах

Про підсумки ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2016-2017 навчальному році

Про результати обласного дослідження проблеми насильства та жорстокості в учнівському середовищі

Методичні рекомендації щодо підготовки учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО 2017 року

Психологічна готовність вихованців інтернатних закладів до самостійного життя

вкл. .

на головну resВідповідно до плану роботи навчально-методичного центру психологічної служби Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, 12 квітня 2017 року проведено обласний науково-практичний семінар для практичних психологів шкіл-інтернатів області з теми «Психологічна готовність дітей до самостійного життя».

Актуальність теми семінару обумовлена недостатнім рівнем сформованості у вихованців інтернатних закладів життєвих навичок. Як свідчить практика, більшість із них соціально непристосовані, не знають, як забезпечити свій добробут, як знайти власне місце у сфері суспільних відносин, як здійснити професійний вибір, будувати міжcтатеві відносини та йти до створення власної сім’ї.

Поняття психологічної готовності до самостійного життя, характеристика складових готовності та психолого-педагогічні особливості підготовки до самостійного життя вихованців інтернатного закладу розкрила методист центру Растроста А.Б.

Своїм досвідом роботи щодо реалізації основних завдань психологічної підготовки учнів шкіл-інтернатів до самостійного життя з присутніми поділилась Бєсєдіна І.В., практичний психолог Правдинської спеціальної школи-інтернату.

Банна Н.І., практичний психолог Улянівської спеціальної школи-інтернату, розповіла про використання інтерактивних форм та методів роботи у формуванні життєвих навичок вихованців.

Особливості групової та індивідуальної роботи з випускниками 9 та 11 класів, щодо підготовки їх до самостійного життя та професійного самовизначення, висвітлила практичний психолог Сумського центру соціально-психологічної реабілітації дітей області Курченко Г.І.

Одним із показників успішної соціалізації особистості в суспільстві є уміння управляти емоціями та долати стрес. З огляду на це, корисним для учасників семінару став досвід роботи практичного психолога Сумської обласної гімназії-інтернату для талановитих та творчо обдарованих дітей Самілик Т.В. з питання формування стресостійкості у вихованців закладу.

У другій частині семінару з учасниками було проведено заняття «Особиста гідність як запорука життєвого успіху». Його мета – ознайомлення з теоретичними та практичними особливостями програми Міністерства освіти і науки України «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція».

За результатами семінару учасники отримали інформаційні та методичні матеріали для практичного використання в своїй роботі.

1 res

2 res

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545