Лист СОІППО від 08.05.2018 No 485 Про нові підручники для 1 класу Нової української школи

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №408 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №407 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №406 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №405 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня

Лист МОН України від 20.04.2018 №1/9-254 Щодо типових освітніх програм для 2-11 класів

Наказ МОН №284 від 23.03.2018 Про затвердження Методичних рекомендацій щодо використання у 2018 році коштів освітньої субвенції для придбання засобів навчання та навчального обладнання для кабінетів української мови в закладах загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 17-р оприлюднюємо графіки підвищення кваліфікації педагогічних працівників області

Психологічні аспекти впровадження інклюзивної освіти в позашкільному навчальному закладі

вкл. .

на головну resВідповідно до плану роботи навчально-методичного центру психологічної служби Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, 30 березня 2017 року відбувся обласний науково-практичний семінар для практичних психологів позашкільних навчальних закладів з теми «Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах позашкільного навчального закладу».

Роботу методичного об’єднання розпочала Кондратенко Л.О., методист навчально-методичного центру психологічної служби Сумського ОІППО, яка наголосила на сучасній філософії державної політики щодо дітей з особливими освітніми потребами, запровадженні інклюзивного навчання дітей в усіх ланках освіти, у тому числі й позашкільній, актуалізувала проблему організації та змісту психологічного супроводу дітей з особливостями психофізичного розвитку в контексті втілення в практику діяльності сучасних освітянських установ гуманістичних, дитино орієнтованих принципів.

Борцова М.В., старший викладач кафедри психології Сумського ОІППО, ознайомила присутніх з визначенням поняття «інклюзія», «інклюзивна освіта», охарактеризувала категорії дітей з особливими освітніми потребами, виокремила проблеми упровадження інклюзивного навчання на сучасному етапі реформування освітянської галузі.

Актуальним для практичних психологів виявилось ознайомлення з моделями залучення дітей з особливими освітніми потребами до позашкільної освіти, особливостей організації та змісту психологічного супроводу навчально-виховного процесу в умовах інклюзії. Учасники заходу визначили мету та завдання формування психологічної готовності педагогів до роботи з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку, розробили програму роботи з цими дітьми та їх батьками. Ці питання розкрила Марухина І.В., завідувач навчально-методичного центру психологічної служби Сумського ОІППО.

Під час заключного обговорення учасники відмітили практичну спрямованість семінару.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new