Наказ ДОН СОДА від 28.11.2017 №682-ОД Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь команд учнів Сумської області у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2017-2018 навчальному році

Результати письмових випробувань 011 Освітні, педагогічні науки)

ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Психологічні аспекти впровадження інклюзивної освіти в позашкільному навчальному закладі

вкл. .

на головну resВідповідно до плану роботи навчально-методичного центру психологічної служби Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, 30 березня 2017 року відбувся обласний науково-практичний семінар для практичних психологів позашкільних навчальних закладів з теми «Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах позашкільного навчального закладу».

Роботу методичного об’єднання розпочала Кондратенко Л.О., методист навчально-методичного центру психологічної служби Сумського ОІППО, яка наголосила на сучасній філософії державної політики щодо дітей з особливими освітніми потребами, запровадженні інклюзивного навчання дітей в усіх ланках освіти, у тому числі й позашкільній, актуалізувала проблему організації та змісту психологічного супроводу дітей з особливостями психофізичного розвитку в контексті втілення в практику діяльності сучасних освітянських установ гуманістичних, дитино орієнтованих принципів.

Борцова М.В., старший викладач кафедри психології Сумського ОІППО, ознайомила присутніх з визначенням поняття «інклюзія», «інклюзивна освіта», охарактеризувала категорії дітей з особливими освітніми потребами, виокремила проблеми упровадження інклюзивного навчання на сучасному етапі реформування освітянської галузі.

Актуальним для практичних психологів виявилось ознайомлення з моделями залучення дітей з особливими освітніми потребами до позашкільної освіти, особливостей організації та змісту психологічного супроводу навчально-виховного процесу в умовах інклюзії. Учасники заходу визначили мету та завдання формування психологічної готовності педагогів до роботи з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку, розробили програму роботи з цими дітьми та їх батьками. Ці питання розкрила Марухина І.В., завідувач навчально-методичного центру психологічної служби Сумського ОІППО.

Під час заключного обговорення учасники відмітили практичну спрямованість семінару.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new