ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Інформація про результати проведеного моніторингового дослідження реалізації компетентнісного підходу в процесі викладання географії в загальноосвітніх навчальних закладах

Методичні рекомендації щодо підготовки учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО 2017 року

Методичний порадник «Проблеми наступності дошкільної та початкової освіти: реалії та перспективи»

вкл. .

на головну resВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, 14 березня Міщенко Л.Б., методистом з дошкільного виховання СОІППО та Циганковою І.В., методистом з початкової освіти СОІППО було проведено методичний порадник «Проблеми наступності дошкільної та початкової освіти: реалії та перспективи» для працівників дошкільних навчальниї закладів м. Тростянець.

У ході проведення заходу, у якому взяло участь 25 педагогів м. Тростянець (0 педагогів із Тростянецького району), розглянуто питання: «Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти на сучасному етапі» (Міщенко Л.Б.), «Роль методичної служби в наступності між дошкільною та початковою освітою» (Міщенко Л.Б.), «Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти відповідно до оновлення програми першого класу початкової освіти» (Циганкова І.В.); проведено «круглий стіл» «Проблеми наступності дошкільної та початкової освіти» (Міщенко Л.Б., Циганкова І.В.).

Зацікавленість питанням, що обговорювалось на Тростянеччині серед двох очільників галузі освіти м. Тростянець та Тростянецького району, виявила лише Новак Н.Л. (м. Тростянець).

Досвідом роботи із забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланками освіти поділилися Мороз В. І., вихователь-методист дошкільного навчального закладу «Калинка» відділу освіти Тростянецької міської ради, Пилипець О. В., вихователь-методист дошкільного навчального закладу «Казка», відділу освіти Тростянецької міської ради.

Ознайомлення з процесом реалізації принципу наступності дошкільної та початкової освіти було здійснено на базі: дошкільного навчального закладу «Калинка» відділу освіти Тростянецької міської ради та Тростянецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 5.

Завершилася робота наданням методичних рекомендацій з активізації процесу наступності дошкільної та початкової освіти.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545