Аналітико-статистична інформація про результати проведеного моніторингового дослідження стану превентивної освіти з питань профілактики ризикованої поведінки учнів у 9-11-х класах загальноосвітніх навчальних закладів

ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Методичні рекомендації щодо підготовки учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО 2017 року

Обласна методична майстерня вчителів хімії

вкл. .

на головну resВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, 16 березня відбулася обласна методична майстерня за темою «Формування критичного мислення на уроках хімії. Сучасні підходи до підручникотворення» для вчителів хімії загальноосвітніх навчальних закладів Сумської області, у якій взяло участь 24 педагога області та 30 – зі шкіл м. Суми.

Відкрила захід Метейко А.В., методист з хімії навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, яка привітала всіх учасників та ознайомила їх з планом роботи.

Для проведення методичної майстерні було запрошено Григоровича О.В., к.хім.н., старшого наукового співробітника Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.

Перше питання, яке розглядалося в рамках роботи методичної майстерні, було присвячено обговоренню шляхів формування в учнів критичного мислення на уроках хімії. Під час виступу Григорович О.В. проілюстрував класифікацію когнітивних навичок за таксономією Блума і на прикладі тестових завдань зовнішнього незалежного оцінювання з хімії та Міжнародної природознавчої гри «Геліантус» показав, яким чином вона працює. Свій виступ він поєднав з майстер-класом, у рамках якого показав, як під час роботи з текстом можна сформувати критичне мислення в учнів (презентація додається).

Друге питання розкривало сучасні підходи до підручникотворення в контексті концепції «Нова українська школа» та Державного стандарту загальної середньої освіти. Григорович О.В. ознайомив учасників методичної майстерні з особливостями власного підручника «Хімія» для учнів 9 класу та дидактичного матеріалу до нього (робочий зошит, вкладка до зошита з контрольними роботами, інтернет-додаток до підручника тощо), а також аргументував нові підходи до їх написання та оформлення (презентація додається).

Актуальним питанням у рамках методичної майстерні був й аналіз Григоровичем О.В. результатів та рівня складності завдань зовнішнього незалежного оцінювання з хімії 2016 року, а також окреслення перспектив на 2017 рік. Особливістю даного питання було аналіз завдань ЗНО саме з позиції формування критичного мислення в учнів (презентація додається).

За підсумками обласної методичної майстерні було надано методичні рекомендації.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545