Аналітико-статистична інформація про результати проведеного моніторингового дослідження стану превентивної освіти з питань профілактики ризикованої поведінки учнів у 9-11-х класах загальноосвітніх навчальних закладів

ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Методичні рекомендації щодо підготовки учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО 2017 року

Учителі хімії Сумської області продовжують експериментувати

вкл. .

на головну resВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2016 рік, 23 листопада 2016 року на базі кафедри хімії та методики навчання хімії природничо-географічного факультету СумДПУ імені А.С. Макаренка відбувся щорічний обласний семінар-практикум для вчителів хімії, які працюють з інтелектуально-обдарованою молоддю та у класах хіміко-біологічного профілю, за темою «Готовність учителів хімії до реалізації практичної складової поглибленого вивчення предмета та підготовки школярів до інтелектуальних змагань».

Зміст семінару охоплював три частини: аналіз результатів ЗНО з хімії за 2016 рік, розв’язок розрахункових ускладнених задач, експериментальний практикум.

Метейко А.В., методист з хімії СОІППО, проаналізувала результати участі учнів 11 класу Сумської області в зовнішньому незалежному оцінюванні з хімії 2016 року в межах регіону та рейтингу Сумської області в Україні. Також було окреслено основні питання, на які потрібно звернути увагу учнів, що планують здавати ЗНО у 2017 році (презентація додається).

Скляр А.М., доцент кафедри хімії та методики навчання хімії природничо-географічного факультету СумДПУ імені А.С. Макаренка, разом із учителями розглянув різні підходи до розв’язку хімічних розрахункових задач та розв’язав декілька задач підвищеної складності.

З метою вдосконалення експериментальних навичок учителів та методики формування в учнів предметних компетентностей під час виконання хімічного експерименту вчителям було запропоновано виконати три практичні роботи ужиткового спрямування. А саме:

  • «Дослідження якісного складу чіпсів та їх впливу на організм людини», «Дослідження продуктів на наявність харчових добавок», які проводили Коростіль Л.А., доцент кафедри дошкільної та шкільної освіти СОІППО, к.пед.н. та Метейко А.В., методист з хімії СОІППО. Під час виконання експерименту вчителі хімії мали змогу дослідити якісний склад найулюбленіших дитячих перекусів (чіпси, сухарики, сухе картопляне пюре, цукерки та мармелад) на наявність у них таких харчових добавок: жирних ненасичених кислот, гліцерину, бензойної кислоти, саліцилової кислоти, крохмалю, сахарози, а також їх впливу на організм людини.

  • «Визначення якості туалетного мила», яку проводила Пономарьова Л.М., доцент кафедри хімії Сумського національного аграрного університету, к.хім.н. Під її керівництвом учителі досліджували шість зразків туалетного мила. Визначали в них домішки, лужність, уміст жирних кислот та води.

За результатами роботи учасникам семінару було надано методичні рекомендації.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545