Формування медіа-компетентності учнів на уроках історії

на головну resСьогодні Україна стала на інноваційний шлях розвитку та опанування високих технологій як змісту суспільної трансформації. Медіа-засоби є невід’ємною частиною життя людства, його культури. Під впливом інформаційних технологій відкриваються нові перспективи для підвищення ефективності освітнього процесу, що зумовлює зміни змісту освіти. Стрімкий розвиток у сучасному світі інформаційно-комунікаційних технологій та системи мас-медіа нагально потребує цілеспрямованої підготовки особистості.

Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2016 рік, 19 жовтня 2016 року на базі Кролевецької спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 1 Кролевецької районної ради відбувся обласний семінар для вчителів історії «Формування медіа-компетентності учнів на уроках історії».

У семінарі брали участь представники Білопільського, Буринського, Глухівського, Конотопського, Путивського, Тростянецького, Шосткинського районів, мм. Суми, Конотоп, Шостки, Глухів, Лебедин.

З вітальним словом до учасників обласного семінару звернулись Третьякова О.В., методист історії Сумського ОІППО; Масалига С.В., начальник відділу освіти Кролевецької райдержадміністрації; Погорєльський М.М., директор Кролевецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1 Кролевецької районної ради.

Третьякова О.В. зазначила, що головним завдання медіа-освіти є підготовка учнів до життя в інформаційному суспільстві, формування у них уміння користуватися цією інформацією. Наголосила на тому, що, використання медіа-джерел на уроках сприяє розвитку навичок критичного мислення, дозволяє більш ефективно вивчати навчальний матеріал. Методист, звернула увагу присутніх на специфіку роботи з медіа-текстами, написання учнями газетної сторінки, листів від історичної особи; рекомендувала під час проведення уроків з історії для візуалізації матеріалу використовувати – відеоролики, фрагменти з документальних («Загублені скарби», «Невідома Україна») чи кінофільмів («наприклад «Вогнем та мечем» та інші), фотоматеріали, візуальні джерела.

Присутні на семінарі були ознайомлені з досвідом роботи учителів Кролевецького району щодо використання медіа-джерел на уроках історії. Сергієнко М.Г., учителем історії та правознавства Кролевецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1 Кролевецької районної ради було проведено засідання дебатного клубу старшокласників «За і проти: як телебачення впливає на суспільство».

Драновська С.В., старший викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти Сумського ОІППО, ознайомила присутніх з методикою використання відео-матеріалів на уроках історії.

Учителі області змогли також обмінятись практичним досвідом щодо використання медіа-технологій під час навчально-виховного процесу.

Завершилась робота наданням методичних рекомендацій, щодо формування медіа-компетентності учнів на уроках історії.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO