Аналітико-статистична інформація про результати проведеного моніторингового дослідження стану превентивної освіти з питань профілактики ризикованої поведінки учнів у 9-11-х класах загальноосвітніх навчальних закладів

ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Методичні рекомендації щодо підготовки учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО 2017 року

Формування медіа-компетентності учнів на уроках історії

вкл. .

на головну resСьогодні Україна стала на інноваційний шлях розвитку та опанування високих технологій як змісту суспільної трансформації. Медіа-засоби є невід’ємною частиною життя людства, його культури. Під впливом інформаційних технологій відкриваються нові перспективи для підвищення ефективності освітнього процесу, що зумовлює зміни змісту освіти. Стрімкий розвиток у сучасному світі інформаційно-комунікаційних технологій та системи мас-медіа нагально потребує цілеспрямованої підготовки особистості.

Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2016 рік, 19 жовтня 2016 року на базі Кролевецької спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 1 Кролевецької районної ради відбувся обласний семінар для вчителів історії «Формування медіа-компетентності учнів на уроках історії».

У семінарі брали участь представники Білопільського, Буринського, Глухівського, Конотопського, Путивського, Тростянецького, Шосткинського районів, мм. Суми, Конотоп, Шостки, Глухів, Лебедин.

З вітальним словом до учасників обласного семінару звернулись Третьякова О.В., методист історії Сумського ОІППО; Масалига С.В., начальник відділу освіти Кролевецької райдержадміністрації; Погорєльський М.М., директор Кролевецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1 Кролевецької районної ради.

Третьякова О.В. зазначила, що головним завдання медіа-освіти є підготовка учнів до життя в інформаційному суспільстві, формування у них уміння користуватися цією інформацією. Наголосила на тому, що, використання медіа-джерел на уроках сприяє розвитку навичок критичного мислення, дозволяє більш ефективно вивчати навчальний матеріал. Методист, звернула увагу присутніх на специфіку роботи з медіа-текстами, написання учнями газетної сторінки, листів від історичної особи; рекомендувала під час проведення уроків з історії для візуалізації матеріалу використовувати – відеоролики, фрагменти з документальних («Загублені скарби», «Невідома Україна») чи кінофільмів («наприклад «Вогнем та мечем» та інші), фотоматеріали, візуальні джерела.

Присутні на семінарі були ознайомлені з досвідом роботи учителів Кролевецького району щодо використання медіа-джерел на уроках історії. Сергієнко М.Г., учителем історії та правознавства Кролевецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1 Кролевецької районної ради було проведено засідання дебатного клубу старшокласників «За і проти: як телебачення впливає на суспільство».

Драновська С.В., старший викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти Сумського ОІППО, ознайомила присутніх з методикою використання відео-матеріалів на уроках історії.

Учителі області змогли також обмінятись практичним досвідом щодо використання медіа-технологій під час навчально-виховного процесу.

Завершилась робота наданням методичних рекомендацій, щодо формування медіа-компетентності учнів на уроках історії.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545