Поради щодо вибору та роботи інтерактивних комплексів для облаштування освітнього середовища

Наказ ДОН СОДА від 12.09.2018 №555-ОД Про умови та порядок проведення І, II турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

Наказ МОНУ від 07.06.2018 №603 Про проведення всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2019"

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №408 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №407 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №406 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №405 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня

Лист МОН України від 20.04.2018 №1/9-254 Щодо типових освітніх програм для 2-11 класів

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 17-р оприлюднюємо графіки підвищення кваліфікації педагогічних працівників області

Реалізація навчально-виховного процесу в інклюзивному навчальному закладі

вкл. .

на головну resultВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної на 2015 рік на базі Конотопської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 Конотопської міської ради 21 квітня 2015 року відбувся обласний семінар «Реалізація навчально-виховного процесу в інклюзивному навчальному закладі» для вчителів, які навчають дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах загальноосвітніх шкіл.

 

Семінар відкрила начальник відділу освіти Конотопської міської ради Беспала Ольга Віталіївна, яка привітала учасників та коротко ознайомила присутніх з інклюзивною освітою м. Конотоп. Директор школи Горшеніна Світлана Павлівна розповіла про ті необхідні умови, які мають бути створені в навчальному закладі для реалізації інклюзивного навчання.

Основну увага на семінарі було приділено організації уроку в інклюзивному класі як необхідної умови ефективного навчання учнів з психофізичними особливостями та корекційній спрямованості уроку. З цими питаннями присутніх ознайомили: методист з інклюзивного навчання Сумського ОІППО Фурман Олена Олександрівна та завідувач лабораторії інклюзивного та інтегрованого навчання, доцент кафедри андрагогіки та корекційної освіти Сумського ОІППО, к.пед.н. Прядко Любов Олексіївна, яка провела майстер-клас «Шляхи реалізації корекційного компонента на уроці в інклюзивному класі».

Учасники заходу (загальна кількість – 23) мали змогу обговорити проблемні питання у форматі круглого столу.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new