Поради щодо вибору та роботи інтерактивних комплексів для облаштування освітнього середовища

Наказ ДОН СОДА від 12.09.2018 №555-ОД Про умови та порядок проведення І, II турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

Наказ МОНУ від 07.06.2018 №603 Про проведення всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2019"

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №408 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №407 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №406 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №405 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня

Лист МОН України від 20.04.2018 №1/9-254 Щодо типових освітніх програм для 2-11 класів

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 17-р оприлюднюємо графіки підвищення кваліфікації педагогічних працівників області

Участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Реалізація регіональної моделі моніторингу якості освіти»

вкл. .

logo16 квітня 2015 року завідувач навчально-методичним відділом моніторингу якості освіти Сумського ОІППО взяла участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції із веб-трансляцією «Реалізація регіональної моделі моніторингу якості освіти», яка була організована ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України спільно з Державною науковою установою «Інститут інноваційних технологій і змісту освіти» Міністерства освіти і науки України та Комунальним вищим навчальним закладом «Харківська академія неперервної освіти».

Метою заходу було: обмін досвідом, обговорення актуальних питань створення й реалізації ефективної моделі моніторингу якості освіти на регіональному рівні.

Під час конференції обговорювалися наступні питання:

  • модель моніторингу якості освіти: досвід упровадження в регіонах;

  • проблема використання якісного інструментарію для моніторингу освітніх процесів;

  • удосконалення аналітичної діяльності за підсумками моніторингу на основі застосування квадрант-методу та методів математичної статистики;

  • роль обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти в розвитку компетентності педагогічних працівників щодо моніторингу якості освіти.

Сагалаєва Н.В. у збірнику матеріалів конференції презентувала досвід Сумського ОІППО щодо організації та проведення досліджень регіонального рівня.

Усі матеріали конференції будуть розміщені у форматі PDFв електронному збірнику впродовж місяця.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new