Обласна школа майбутнього учителя-методиста
Згідно з річним планом роботи Сумського ОІППО, 15 квітня 2014 року на базі інституту проведено засідання обласної школи майбутнього «учителя-методиста», в якому взяли участь 69 педагогічних працівників області з усіх міст і 11 районів області. Серед педагогічних працівників: учителі, учителі-дефектологи, вихователі, музичні керівники, методисти, викладачі професійно-технічних навчальних закладів і вищих навчальних закладів ІІ-ІІІ рівня акредитації, керівники гуртків позашкільних навчальних закладів області.
Під час проведення заходу висвітлені питання:
-
Загальні аспекти щодо створення власної методичної розробки педагогічними працівниками області (Удовиченко І.В., проректор з науково-педагогічної роботи Сумського ОІППО, к.пед.н., доцент);
-
Нормативно-правові засади щодо порядку присвоєння педагогічного звання «вчитель-методист» (Сукачова Н.М., методист Сумського ОІППО, секретар комісії);
-
Методична розробка як форма самостійної наукової діяльності педагога (Коростіль Л.А., доцент кафедри методики початкової та природничо-математичної освіти, методист хімії Сумського ОІППО, к.пед.н.);
-
Єдність структурних компонентів власної методичної розробки (Гиря О.О., завідувач кафедри теорії та методики виховання Сумського ОІППО, к.пед.н., доцент);
-
Педагогічний тренінг «Від педагогічної ідеї – до практичної реалізації». Розгляд дидактичних категорій: форми, методи, способи навчальної та виховної діяльності (Сєрих Л.В., доцент кафедри теорії та методики виховання Сумського ОІППО, к.пед.н.);
Індивідуальна робота методистів – голів експертних груп з учителями за фахом, які претендують на присвоєння звань «учитель-методист», «викладач-методист» (методисти навчально-методичного відділу післядипломної освіти Сумського ОІППО) та ознайомлення з власними методичними розробками педагогічних працівників області (за матеріалами кабінету ППД) (Корень Л.В., Телевна Г.П., методисти ППД) було реалізовано в другій половині дня.
Присутні педагоги погодились з тим, що формат проведеного засідання школи сприятиме їх методичному зростанню та буде запорукою успішної підготовки власної методичної розробки.