ЩОДЕННИК ДРУГОГО (ФІНАЛЬНОГО) ЕТАПУ ПЕРШОГО ТУРУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2025»: ДЕНЬ ТРЕТІЙ

golovna05 лютого 2025 року – третій конкурсний день другого (фінального) етапу першого туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2025», під час якого було реалізовано три різних конкурсних випробування, що дали можливість продемонструвати конкурсантам власні уміння організовувати процес навчання з урахуванням сучасних вимог до його організації.

У номінаціях «Хімія» та «Технології/трудове навчання» проведено конкурсне випробування «Урок» (у змішаному форматі) на базі закладів загальної середньої освіти Сумської міської територіальної громади, якому  передувала 20-ти годинна його підготовка.

Мета конкурсного випробування «Урок» – демонстрація конкурсантами рівня педагогічної майстерності.

Фахове журі у номінаціях «Хімія» (секретар – Метейко А.В.) та «Технології/трудове навчання» (секретар – Коренева І.В.) оцінювало: науковість, предметно-методичну компетентність, творчий підхід учителя; спрямованість на формування цілісності знань, предметної і ключових компетентностей, цінностей та ставлень в учнів; реалізацію вчителем наскрізних змістових ліній; результативність та доцільність використаних методів, засобів і форм роботи; професійні якості вчителя; дотримання норм організації та проведення уроку.

Конкурсанти у номінації «Історія» (секретар журі – Третьякова О.В.) змагалися у конкурсному випробуванні  «Методичний практикум», під час якого демонстрували власні уміння організовувати навчання історії з погляду багаторакурсності (наявності різних поглядів на події, явища на основі принципів гуманізму й «українського бачення» історії) та багатоперспективності (наявності різних варіантів розвитку подій і процесів). Фахове журі, у свою чергу, оцінювало: уміння визначати та характеризувати ракурси висвітлення історичних подій, перспективи розвитку подій з огляду на визначений історичний ракурс; доцільність вибору технологій, методів і прийомів роботи; раціональність і доцільність використання мультимедійних інструментів, електронних освітніх ресурсів; спрямованість на формування ключових і предметних компетентностей; аргументованість позиції та лаконічність відповідей; урахування вікових особливостей учнів.

Конкурсанти у номінації «Зарубіжна література» (секретар журі – Сердюк О.П.) демонстрували вміння адаптувати власну педагогічну ідею (технології, методи, прийоми роботи) до специфіки навчальних тем та вікових особливостей учнів під час конкурсного випробування «Майстерка». Члени журі мали можливість оцінити: доцільність і практичну спрямованість представлених технологій, методів і прийомів роботи, майстерність та ефективність їх використання; відповідність між продемонстрованими методичними продуктами та метою, змістом й очікуваними результатами навчання; розуміння концепції навчання мовно-літературної освітньої галузі; педагогічну цінність майстерки для його учасників; партнерську взаємодія з аудиторією.

Результати конкурсних випробувань розміщено за покликанням.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO