ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТРЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «МИСТЕЦТВО»: НУШ 7 КЛАС

golovnaНовий навчальний рік педагоги мистецької освітньої галузі Сумської області розпочали з проходження курсів підвищення кваліфікації НУШ, що відбувалася в заочній формі на платформі Teams. Першої працювала група тренерів-педагогів мистецької освітньої галузі, які забезпечують реалізацію Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти (базове предметне навчання), які навчалися з 28.10.2024 року по 30.10.2024 року за темою «Зміст і методика навчання з предметів / інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі при впровадженні Державного стандарту у другому циклі базової середньої освіти». 

Кураторка курсів, Лариса СЄРИХ, завідувачка кафедри теорії і методики змісту освіти, кандидатка педагогічних наук, доцентка, регіональна координатор-тренерка мистецької освітньої галузі в Сумській області ознайомила вчителів-слухачів курсів з навчально-тематичним планом, практико-орієнтованим змістом та особливостями проходження курсів підвищення кваліфікації у 2024-2025 навчальному році.

Протягом трьох навчальних днів слухачі курсів відвідали відео-лекції за трьома модулями. У першому модулі «Особливості нормативно-правового забезпечення організації освітнього процесу» було охарактеризовано навчальний поступ НУШ: уроки та виклики; компетентнісний потенціал базового предметного навчання мистецької освітньої галузі; європейські рамки ключових компетентностей; особливості впровадження Державного стандарту базової середньої освіти та оновленої типової освітньої програми у другому циклі базової середньої освіти (7-9 класи); психологічні характеристики та особливості мотивації учнівства 7-9 класів.

У другому модулі «Організація освітнього процесу з навчальних предметів / інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі» педагоги-тренери дискутували з навчальних тем: «Виявлення та подолання навчальних розривів та втрат при вивченні предметів мистецької освітньої галузі», розв’язання якої дозволило практично вибудувати власну стратегію подолання навчальних втрат; «Розбудова безпечного освітнього середовища як одна із важливих складових сучасного закладу освіти», «Оцінювання навчальних досягнень і наскрізних умінь учнівства з мистецтва у другому циклі базової середньої освіти».

Опанування змісту третього модуля «Особливості викладання інтегрованих курсів / предметів мистецької освітньої галузі» дозволила тренерам-педагогам, використовуючи набуті навички, моделювати, конструювати навчальні програми, календарно-тематичні плани з мистецтва з використанням Артнавігатора – інформаційної технології (за Л. Масол); проєктувати навчальну діяльність мистецької освітньої галузі відповідно до принципів універсального дизайну в умовах змішаного навчання; застосовувати цифрові технології у викладанні мистецтва на засадах НУШ, використовувати якісний контент, створюючи медіатексти; Sway-презентації (за О. Кулик), виконувати завдання в програмі Leaning Apps.org.; знаходити власні інтерактивні методи роботи на уроках мистецтва, характеризувати рівень власної компетентності; обмірковувати канву, розробку плану (сценарію) уроку, що є однією з найважливіших задач учителя НУШ.

Під час обговорення навчальних тем і спілкувалися в чатах педагоги-тренери усвідомили зміст і методику викладання інтегрованого курсу «Мистецтво»; особливості реалізації концептуальних ідей цілісного художньо-естетичного розвитку особистості в умовах Нової української школи; оволоділи розумінням того, як ідеї та сенс у різних культурах творчо виражаються та передаються через мистецтво й культуру, а отже, й основними навичками та ставленнями, пов’язаними з цією компетентністю.

У ході практики з підсумкового та формувального оцінювання педагоги тренувалися у знаходженні й обмірковували способи застосування доцільних інструментів формувального оцінювання: «Закінчи думку», «Газетний заголовок», «Візьми та передай», «Кубик «Блума», «3-2-1», «Рівний-рівному», «Ланцюжок», «Мистецький батл», «Внутрішнє / зовнішнє коло», «Доповни думку», «Дивовижна Петриківка», «Долонька», «Квіткова галявина», «Підсумок або питання на картках» та інші, що дозволяють вчителю й учням правильно, об’єктивно якісно й свідомо оцінити навчальні досягнення; підвищити навчальну мотивацію здобувачів освіти.

У підсумковому заняті педагоги розповідали про свої напрацювання й знахідки, цікаву й корисну практику роботи з різними web-cервісами, використання Google документів, презентацій, таблиць, схем, малюнків. А також залишали коментарі, ділились власними враженнями під час обговорення, дякували викладачеві курсів підвищення кваліфікації та колегам за спілкування, мобілізацію інтелектуальних, фізичних та емоційних сил.

Тренери-педагоги висловили щире сподівання на відновлення Миру в Україні.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO