ПРОВЕДЕННЯ VІІІ УСЕУКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ»

golovnaВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2024 рік, 28 травня 2024 року кафедрою педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти було проведено VІІІ-у Усеукраїнську науково-практичну конференцію «Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти», у якій узяли участь 175 дослідників з різних міст України: Суми, Київ, Чернівці, Хмельницький, Харків, Полтава,  Кривий Ріг,  Івано-Франківськ, Слов’янськ, Сєвєродонецьк, Мукачево, Калуш тощо.

Співорганізаторами конференції стали: Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка, Сумський державний університет, ДЗВО «Університет менеджменту освіти», Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, Запорізький національний університет, Національний університет цивільного захисту України, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені     М.В. Остроградського, Херсонська академія неперервної освіти, Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського.

Пленарне засідання урочисто відкрив ректор КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, доктор історичних наук, професор Юрій НІКІТІН. З вітальною промовою до учасників конференції звернувся проректор з наукової роботи КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту Сергій ГРИЦАЙ. Модератором конференції була завідувач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент  Галина ЄФРЕМОВА.

Конференція охопила роботу 12 секцій, кожна з яких була присвячена окремим аспектам розвитку особистісно-професійної компетентності сучасного педагога. У фокусі уваги науковців, у першу чергу, опинилися проблеми створення безпечного освітнього середовища; визначення нових вимірів безпеки в освітньому просторі; сучасний стан і перспективи розвитку компетентнісного підходу у системі освіти України; методолого-методичні засади компетентнісного підходу у НУШ: креативність, практичні вміння, навчання впродовж життя та  проблеми розвитку ключових компетентностей здобувачів освіти як умова НУШ.

На науково-практичній конференції дослідники розглянули ряд актуальних проблем трансформації суспільства та  розвитку освітньої галузі в епоху змін та сучасних глобальних викликів. Проаналізували сучасні освітні тренди  та суспільно-політичні зрушення, які впливають на  еволюційні та світоглядні зміни суспільства, рівень науково-технічного прогресу, якість соціального життя  більшості країн світу та України зокрема.

Під час доповідей і наукових дискусій на пленарному засіданні було порушено такі важливі питання: особливості компетентнісної парадигми у розвитку персоналу та інституційному розвитку закладу ППО; економічні передумови цифрової трансформації освіти; новітні підходи до організації безпечного освітнього середовища закладу освіти в умовах воєнного стану; трансформаційні зміни у науково-методичній роботі в умовах подолання освітніх втрат;  формування готовності та розвиток особистісно-професійної компетентності керівників закладів освіти до проєктування консалтінгової діяльності; компетентності керівника для механізмів управління закладом освіти в умовах воєнного стану; інноваційні підходи в освітній технологічній галузі в умовах цифровізації; вирішення проблеми вандалізму в територіальній громаді як умови безпечного середовища; актуальні проблеми формування загальнолюдських цінностей в практичній діяльності вчителів початкових класів; менеджмент якості освітньої діяльності закладу освіти; імплементація принципів НУШ у діяльності керівників закладів середньої освіти; розвиток особистісно-професійної компетентності сучасного вчителя в умовах інклюзивної освіти; особливості організації курсу робототехніки проєкт «ПІАНІНО».

Другою частиною VІІІ Усеукраїнської науково-практичної  конференції «Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти» було проведення  молодіжного онлайн-форум-компасу «Молодь в житті громади» – об’єднання молоді, педагогів та представників громад для обговорення та втілення ідей, що сприятимуть розвитку демократичних процесів у закладах освіти та громадах у рамках  реалізації Регіонального інноваційного проєкту «Демократизація та партнерство закладу освіти в умовах НУШ». 

Окрім досвідчених педагогів та науковців, у роботі конференції взяли участь здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Менеджмент і адміністрування» та спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки освітньо-професійної програми «Педагогіка вищої школи», що свідчить про утвердження наукових традицій наслідування в умовах проведення щорічної  Усеукраїнської науково-практичної конференції «Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти» та науковий попит до неї молодих дослідників.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO