ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ КЕРІВНИКІВ ГУРТКІВ ХОРЕОГРАФІЧНОГО НАПРЯМУ ЗАКЛАДІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Із 15 квітня по 24 травня 2024 року відбулися курси підвищення кваліфікації керівників гуртків хореографічного напряму закладів позашкільної освіти. Протягом курсів підвищення кваліфікації керівники гуртків хореографічного напряму (куратор групи Лариса СЄРИХ, завідувач кафедри теорії і методики змісту освіти, кандидат педагогічних наук, доцент) усвідомили мету та завдання освітньо-виховної діяльності хореографічного напряму позашкільної освіти та вимоги до її результатів.
З’ясувати роль освітньо-виховної діяльності закладів позашкільної освіти як важливої складової системи освіти України, планування гурткової роботи, моделювання та розвитку хореографічного напряму позашкільної освіти дозволив курс лекцій і практичних занять з теорії і методики гурткової роботи, які проводила Лариса СЄРИХ, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти, кандидат педагогічних наук, доцент.
Розвиток хореографічного мистецтва, аналіз провідних тенденцій хореографії в Україні було обговорено підчас лекцій і практичних занять із Юлією БАЙДАК, доцентом кафедри теорії і методики змісту освіти, кандидатом педагогічних наук. Особливості здійснення психологічної підтримки та допомоги учасникам освітнього процесу у воєнний та повоєнний час керівники гуртків опановували під час занять з Наталією КУЛИК, старшим викладачем кафедри психології; питання медіаграмотності та можливості вистояти в інформаційному потоці слухачі розглядали разом із Тетяною ШЕВЧЕНКО, старшим викладачем кафедри освітніх інформаційних технологій; інноваційні технології як складова освітнього середовища сучасного закладу освіти стали предметом обговорення під час занять з Яною ЛИТВИНЕНКО, доцентом кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту, кандидатом педагогічних наук; питання безпеки України та громадянської ідентичності в сучасному освітньому процесі було розкрито на заняттях з Володимиром МАЗУРЕНКО, доцентом кафедри соціально-гуманітарної освіти, кандидатом технічних наук.
Керівники гуртків хореографічного напряму співпрацювали злагоджено, спілкувалися, виборювали власні оригінальні нестандартні ідеї з методики організації гуртків хореографічного напряму; проводили аналіз на самоаналіз заняття; створювали проєкт на тему «Українське мистецтво – окраса і перлина світової культури: цілі, перспективи, самоідентичність, світове визнання»; ділилися досвідом роботи в гуртку хореографічного напряму, обговорюючи сучасні тенденції та напрями розвитку української хореографії, форми профорієнтації, залучення здобувачів освіти до навчання в закладах позашкільної освіти; розглядали можливості інтернет в гуртковій діяльності; інноваційні форми, сучасні техніки комунікації на заняттях (конкурси, флешмоби, театрально-хореографічні вистави тощо).
За результатами курсів підвищення кваліфікації керівники гуртків хореографічного напряму набули вмінь конструювати та реалізовувати сучасні програми хореографічного напряму закладів позашкільної освіти; усвідомили необхідність упровадження інтерактивних методик гурткової роботи; навчилися проєктувати власну програму професійно-особистісного педагогічного зростання.