УПРОВАДЖЕННЯ SТЕМ-ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАКЛАДІ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

golovna24 травня 2024 року завершилися курси підвищення кваліфікації педагогів за проблемою «Упровадження SТЕМ-технологій у закладі позашкільної освіти». Під керівництвом куратора групи Лариси СЄРИХ, завідувача кафедри теорії і методики змісту освіти, кандидата педагогічних наук, доцента, педагоги підвищили власні знання, уміння, здатності щодо розуміння мети й завдань STEM-освіти як перспективної форми інноваційної освіти в Україні.

Усвідомити нормативно-правові та методико-організаційні засади запровадження STEM-освіти у сферу позашкільної освіти; вимоги до розроблення STEM-програм, стратегічного планування; основні форми роботи із здобувачами освіти у STEM-центрах; засоби створення віртуальних STEM-центрів дозволив курс лекційних і практичних занять, які проводила Лариса ТИХЕНКО, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти, кандидат педагогічних наук, доцент.

Інформаційно-цифрові технології слухачі розглядали разом із Тетяною ШЕВЧЕНКО, старшим викладачем кафедри освітніх інформаційних технологій; питання з курсу «Робототехніка» було розкрито на занятті з Михайлом НІКОЛАЄНКО, старшим викладачем кафедри освітніх інформаційних технологій; специфіку та зміст здійснення психологічної підтримки та допомоги учасникам освітнього процесу у воєнний та повоєнний час керівники гуртків опановували під час лекцій та практичних занять з Світланою ГАЛЬЦОВОЮ, доцентом кафедри психології, кандидатом психологічних наук, доцентом.

Педагоги сумлінно вивчали методику проведення STEM-заняття / STEM, STEАM, STREAM; усвідомлювали секрети інноваційної методики STEM-заняття, опрацьовуючи основні принципи та підходи до його конструювання. Під час практичних занять педагоги розглядали зміст та мету дослідно-проєктної діяльності та мейкерство як основу STEM-навчання; проєктну діяльність у STEM-освітньому процесі закладу позашкільної освіти: структуру та зміст проєктної діяльності, долучаючись до розробки практично орієнтованого проєкту «STEM – STEАM – STREAM – ПОЗАШКІЛЛЯ».

За результатами курсів підвищення кваліфікації педагоги набули вмінь організовувати науково-дослідну, педагогічну діяльність на компетентнісних засадах; конструювати та реалізовувати сучасні програми позашкільної освіти; технології розроблення STEM – STEАM – STREAM-проєктів; упроваджувати інтерактивні методики STEM-навчання в позашкільній освіті; застосовувати знання про медіаграмотність, хмарні технології, електронні освітні ресурси, штучний Інтелект; оволоділи сучасними техніками комунікації, конструктивної співпраці на засадах партнерства та паритетності.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO