Підвищуємо стресостійкість здобувачів освіти

golovnaТривале перебування підлітків у стресовій ситуації  виснажує ресурси, примушує організм працювати на межі, що призводить до зниження загального рівня стресостійкості, уважності та мотивації до навчальної діяльності. За цих умов актуальною є робота практичного психолога щодо розвитку тих особистісних якостей підлітків, що дають можливість переживати значні інтелектуальні, вольові й емоційні навантаження без особливих шкідливих наслідків для діяльності та здоров’я.

Обговоренню питання підвищення  стресостійкості здобувачів освіти було присвячено онлайн-семінар, проведений навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 21 лютого 2024 року. Учасниками зустрічі стали 33 практичні психологи закладів фахової передвищої, професійної (професійно-технічної) освіти. 

Під час онлайн-семінару методистом центру Анною РАСТРОСТА було розглянуто  чинники, які формують стресостійкість учнів і студентів шляхом вибору успішних видів копінг-поведінки та здійснюють корекцію рівнів прояву тривожності, ресурси, що сприяють збереженню або підвищенню рівня стресостійкості особистості.   

Практичні психологи опрацювали техніки формування стресостійкості,  спираючись на власний досвід і власні ресурси, зміцнення особистих ресурсів, формування стратегій самозбереження психологічного здоров’я.

Учасники семінару обмінялися досвідом підвищення власної стресостійкості та надання підтримки учасникам освітнього процесу.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO