Підвищуємо стресостійкість здобувачів освіти
Тривале перебування підлітків у стресовій ситуації виснажує ресурси, примушує організм працювати на межі, що призводить до зниження загального рівня стресостійкості, уважності та мотивації до навчальної діяльності. За цих умов актуальною є робота практичного психолога щодо розвитку тих особистісних якостей підлітків, що дають можливість переживати значні інтелектуальні, вольові й емоційні навантаження без особливих шкідливих наслідків для діяльності та здоров’я.
Обговоренню питання підвищення стресостійкості здобувачів освіти було присвячено онлайн-семінар, проведений навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 21 лютого 2024 року. Учасниками зустрічі стали 33 практичні психологи закладів фахової передвищої, професійної (професійно-технічної) освіти.
Під час онлайн-семінару методистом центру Анною РАСТРОСТА було розглянуто чинники, які формують стресостійкість учнів і студентів шляхом вибору успішних видів копінг-поведінки та здійснюють корекцію рівнів прояву тривожності, ресурси, що сприяють збереженню або підвищенню рівня стресостійкості особистості.
Практичні психологи опрацювали техніки формування стресостійкості, спираючись на власний досвід і власні ресурси, зміцнення особистих ресурсів, формування стратегій самозбереження психологічного здоров’я.
Учасники семінару обмінялися досвідом підвищення власної стресостійкості та надання підтримки учасникам освітнього процесу.