ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Інформація про результати проведеного моніторингового дослідження реалізації компетентнісного підходу в процесі викладання географії в загальноосвітніх навчальних закладах

Методичні рекомендації щодо підготовки учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО 2017 року

7.03010301 «Практична психологія»

Освітньо-кваліфікаційний рівень – спеціаліст

Кваліфікація – практичний психолог у закладах освіти

Форма навчання – денна, заочна

Термін навчання – 1,5 роки (денна форма), 2 роки (заочна форма)

Нормативна частина програми підготовки

  • Фізіологія ВНД

  • Математичні методи в психології

  • Охорона праці

  • Вступ до спеціальності

  • Загальна психологія

  • Психодіагностика

  • Основи психокорекції

  • Вікова психологія

  • Соціальна психологія

  • Основи психологічного консультування

  • Основи дефектології

  • Основи патопсихології

  • Методика викладання психології

  • Історія психології

  • Психологічна служба в системі освіти

  • Психологія управління

  • Диференційна психологія

  • Експериментальна психологія

  • Педагогічна психологія

  • Порівняльна психологія

  • Методологія та теорія практичної психології

  • Сучасні теорії глибинної психології

  • Практикум з групової психокорекції

  • Основи клінічної психології

  • Демографія

  • Арттерапія

Вибіркова частина програми підготовки

  • Основи медичних знань

  • Самовиховання і саморегуляція особистості

  • Методологія наукового дослідження

  • Основи девіантології

  • Психологія діяльності та навчальний менеджмент

Випускники спеціальності можуть працювати:

- практичними психологами у різних видах педагогічних закладів;

- викладачами освітніх закладів різних рівнів;

- співробітниками психологічних, соціально-психологічних науково-дослідницьких, науково-методичних установ.

Студенти отримують необхідні для роботи знання:

  • основних положень міжнародних та міжрегіональних документів про права людини та дитини; законодавчих актів про соціально-психологічну службу України;

  • специфіки діяльності практичного психолога в різних сферах соціальної практики (система освіти, Збройні сили, правоохоронні органи, мистецтво, наука, культура, медицина, бізнес і економіка тощо), її завдань, функцій та цілей;

  • етичних принципів діяльності практичного психолога, освітньо-кваліфікаційних характеристик, прав і обов'язків психолога; форм професійної взаємодії практикуючих психологів;

  • вимог до особистості практикуючого психолога та знання шляхів вдосконалення професійних якостей та здібностей практичного психолога;

уміння:

  • визначати психологічну проблему в умовах конкретної ситуації, розробляти шляхи подолання проблеми через постановку низки завдань;

  • поєднувати теоретичний аналіз проблем з їх оптимальним вирішенням;

  • знаходити найбільш ефективні засоби вирішення психологічної задачі;

  • з'ясовувати причинно-наслідкові зв'язки і заходи по оптимі-зації власної професійної діяльності;

  • оволодівати інноваційним стилем професійної діяльності та гуманним ставленням до людини;

  • впливати на роботу персоналу з метою досягнення бажаного результату праці і задоволення його потреб;

  • реагувати на всі складнощі життя колективу, виділяти і розвивати позитивні складові;

  • встановлювати емпатичні зв'язки з клієнтом;

  • методично правильно проводити анкетування, тестування, заходи психокорекції та інших впливів на людину;

  • використовувати психологічний інструментарій, адекватний задачі і особливостям праці персоналу;

  • інтерпретувати результати психодіагностики, виявляти властивості особистості і можливості її продуктивної діяльності;

  • продуктивно навчати, забезпечувати розвиток і корекцію діяльності особистості та колективу;

  • здійснювати вибір і реалізацію продуктивних моделей, алгоритму і технології діяльності;

  • організувати соціально-психологічну роботу і особисто брати участь у проведенні адекватних заходів;

  • формувати позитивну "Я-концепцію" у клієнта, самоаналіз і адаптацію до нових реальних умов;

  • здійснювати первинну профілактику алкоголізму, наркоманії та інших шкідливих звичок людини;

  • проводити психологічну експертизу і корекцію асоціальної поведінки, психологічну реабілітацію людини;

  • консультувати керівників і працівників установ з питань використання психології з метою ефективної організації виробничої діяльності.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545