Шамунова Катерина Віталіївна

ШамуноваШамунова Катерина Віталіївна – методист з початкової освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

Освіта: неповна вища, молодший спеціаліст, спеціальність «Початкова освіта», кваліфікація вчителя початкових класів, учителя англійської мови в початкових класах, соціального педагога (Кременчуцьке педагогічне училище ім. А.С, Макаренка, 2012 р.); базова вища, бакалавр, напрям підготовки – Практична психологія, кваліфікація – фахівець в галузі освіти, практичний психолог у закладах освіти (Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти», 2015 р.); повна вища, магістр, спеціальність «Педагогіка вищої школи», професійна кваліфікація «Викладач університетів та вищих навчальних закладів» (Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти», 2017 р.).

Фахова діяльність:

2012-2013 рр. – соціальний педагог Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №17, м. Суми, Сумської області;

2014-2019 рр. – учитель початкових класів Комунальної установи Сумська ЗОШ І-ІІІ ступенів №23, м. Суми, Сумської області;

із 2019 р. – методист з початкової освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Коло фахових інтересів: науково-методичний та організаційний супровід освітнього процесу вчителів початкових класів у закладах освіти; компетентнісне спрямування початкової освіти; підвищення професійної компетентності педагогічних працівників щодо впровадження інноваційних технологій навчання в освітньому процесі початкової школи; педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи; структурування змісту початкової освіти на засадах інтегрованого підходу в навчанні; участь у всеукраїнських та обласних заходах, тренінгах; координатор закладів загальної середньої освіти, які беруть участь у  всеукраїнському експерименті з теми «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти»; самоосвіта, підвищення професійного рівня; постійне вивчення поняттєво- термінологічного апарату педагогічної науки з метою виконання власного наукового дослідження «Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики»; здатність до неперервного професійного розвитку, саморозвитку і самовдосконалення.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Вхід

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO