СТЕЙКХОЛДЕРСЬКА АКТИВНІСТЬ ТА МІЖВУЗІВСЬКА ВЗАЄМОДІЯ
Відповідно до акредитаційних вимог НАЗЯВО та задля розбудови внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти, 18 жовтня 2023 року Удовиченко І.В., доктором педагогічних наук, професором, проректором з науково-педагогічної та методичної роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, для студентів Київського національного університету імені Тараса Шевченка було прочитано гостьову онлайн-лекцію з теми: «Навчання географії в НУШ: оновлений формат суб’єкт-суб’єктної взаємодії».
Лекція відбулася у рамках вивчення дисципліни «Географія у закладах загальної середньої освіти та методика її навчання» (викладач – доктор географічних наук, доцент Удовиченко В.В.) для студентів кафедри географії України географічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка, які здобувають ступінь магістра за спеціальністю 014 – Середня освіта (Географія).
До прослуховування лекції долучилися: гарант освітньо-наукової програми 014 – Середня освіта (Географія) – кандидат географічних наук, доцент Петрина Н.В. та студенти з інших груп університету.
У рамках 80 хвилинного спілкування, яскраво прослідковувалися 2 блоки: перший − інформаційний (висвітлення лектором тематичних питань) та 2 блок − зворотного зв’язку (запитання-відповіді), коли здобувачі освіти мали можливість задати запитання лектору.
Під час лекції стейкхолдер звернула увагу слухачів на: аспекти нормативно-правового забезпечення освітньої діяльності в НУШ та ядра знань, трансформацію структури школи та змісту природничої освітньої галузі, що відображені у базовому навчальному плані, модельних навчальних програмах та ін.; увага слухачів також була зосереджена на специфіці знаннєво-компетентнісної парадигми, діагностуванні освітніх досягнень здобувачів освіти НУШ, навчально-методичних акцентах та структурно-методичному моделюванні процесу навчання; було означено специфіку «К-взаємодії» та її вектори, наскрізність навчання, компетентнісний потенціал освіти та змістові лінії, інтегрований підхід та специфіку його імплементації під час реалізації змісту навчання географії, вимоги до обов’язкових результатів навчання учнів у природничій освітній галузі; розставлено фокус-акценти НУШ, окреслено меседжі у подальшій освітній діяльності студентів − майбутніх вчителів НУШ.
Меседж тематичної зустрічі: «Відкритість – науковість – доступність».