Розпочато реалізацію Всеукраїнського проєкту (регіональний етап) з педагогами закладів дошкільної освіти
У період з 20.09.2023 до 05.10.2023 року на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти розпочато реалізацію Всеукраїнського проєкту «Психолого-педагогічна підтримка дітей, батьків та педагогів в умовах надзвичайних ситуацій» для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти Сумської області.
Упровадження Всеукраїнського проєкту відбувається за підтримки Всеукраїнського фонду «Крок за кроком», Дитячого фонду ООН в Україні (ЮНІСЕФ) та за сприяння Міністерства освіти і науки України, для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти Сумської області.
Мета проєкту: розвиток загальних та професійних компетентностей педагогічних працівників закладів дошкільної освіти, необхідних для створення, підтримки та розвитку здорового, безпечного, розвивального, інклюзивного освітнього середовища й надання психолого-педагогічної підтримки учасникам освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуацій, зокрема пов'язаних із розгортанням воєнних дій на території України.
У навчанні (групу №1), у рамках проєкту, брали участь 46 педагогів закладів дошкільної освіти.
З мотиваційним меседжем до учасників заходу звернулась Удовиченко І.В., проректор з науково-педагогічної та методичної роботи, доктор педагогічних наук, професор, актуалізувавши тему зібрання та наголосивши на важливості надання психолого-педагогічної підтримки учасникам освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуацій.
У ході заходу Міщенко Л.Б., методист з дошкільної освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, ознайомила педагогів із питаннями: «Розуміння впливу війни на дітей та дорослих», «Базові підходи до надання першої психолого-педагогічної допомоги у роботі вихователя», «Травмо-чутливі практики: розпізнавання травми та безпечне реагування на неї», «Формування стійкості до стресу», «Безпечне середовище та компоненти дбайливого піклування», «Безпечні та відновлювальні форми роботи з дітьми», «Підтримка дітей з ООП у період війни. Що необхідно враховувати», «Нові виклики у питаннях безпеки або все про бомбосховище».
Учасники заходу мали можливість опанувати практики щодо подолання стресу та тривоги.