ПРО ПРОВЕДЕННЯ МІЖНАРОДНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНИХ НАВИЧОК УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

golovnaДослідження соціально-емоційних навичок оцінює рівень сформованості 17 соціально-емоційних навичок учнівства, а також чинники, що впливають на цей рівень – удома, у закладах освіти, у взаємодії з однолітками, попередній досвід учнівства та їх розуміння впливу соціально-емоційних навичок на подальше життя.

Відповідно до наказу Державної служби якості освіти України від 05.09.2023 № 01-10/180 у закладах загальної середньої освіти Сумської області у період з 19 до 28 вересня 2023 року було проведено міжнародне дослідження учасників з числа 10-річного і 15-річного учнівства.

Вибірка шкіл багато в чому була випадковою: кожна школа, у якій навчаються 10-річні та 15-річні діти, мала однакові шанси потрапити до дослідження. Спираючись на загальний список українських шкіл, вибірку спроєктувала разом із партнерами Організація економічного співробітництва та розвитку, яка має високий рівень експертності саме в таких освітніх вимірюваннях. Ім’я кожної обраної школи, таким чином, увійшло в історію, адже це перше подібне дослідження не лише в Україні, а й в усьому світі.

До вибірки потрапили: Комунальна установа Сумська загальноосвітня школа I-III ступенів № 18 Сумської міської ради, Комунальна установа Сумська загальноосвітня школа I-III ступенів № 20, м. Суми, Сумської області, Комунальна установа Сумська загальноосвітня школа I-III ступенів № 24, м. Суми, Сумської області, Сумський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів № 2 Сумської міської ради, Лебединський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів № 1 Лебединської міської ради Сумської області та Тучненська гімназія Миколаївської селищної ради Сумського району.

У дослідженні від Сумської області узяли участь Рябуха А.П., начальник управління Державної служби якості освіти у Сумській області та Остапенко О.І., завідувач навчально-методичного відділу моніторингу якості освіти та зовнішнього незалежного оцінювання комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

Крім інструменту з твердженнями, присвяченого власне соціально-емоційним навичкам, дослідження обумовлювало контекстні опитування, щоб визначити чинники, що впливають на розвиток цих навичок в учнівства. Запитання стосувалися життя в школі та вдома, взаємин з однолітками, попереднього досвіду та розуміння впливу соціально-емоційних навичок на подальше життя. Щоб повно висвітлити ці контексти, опитувальники заповнювали не лише учні й учениці, а ще їхні вчительки і вчителі, керівництво школи, а також батьки.

Учасники й учасниці дослідження проходили опитування на спеціально створеній онлайновій платформі, перебуваючи в цей час безпосередньо в приміщенні закладу освіти. За процесом стежили представники організаторів дослідження, дотримуючись вимог, визначених в інструктивних матеріалах і обговорених під час спеціального тренінгу, а також представники педагогічного колективу школи.

Дослідження не порівнює результати ані з іншими школами громади чи області, ані з показниками інших регіонів, не буде навіть порівнянь з попередніми результатами, бо їх просто немає – дослідження відбувається вперше! Зібрані з усіх шкіл результати в підсумку будуть представлені як загальні по Україні.

Результати дослідження в Україні можуть стати рушієм змін в освітніх політиках на рівні держави, стати пріоритетом у впровадженні НУШ на рівні базової освіти та підтримати тяглість реформи.


Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO