СЕМІНАР-НАРАДА «ДІЯЛЬНІСТЬ СУМСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ХАБУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ»

11Головна хабЛогічним завершенням роботи хабу у поточному році став семінар-нарада «Діяльність Сумського освітнього хабу в умовах воєнного стану» на теренах  КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, що відбувся 21 червня 2023 року.

Модератор заходу, проректор з наукової роботи КЗ Сумський ОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент Сергій ГРИЦАЙ, відкрив семінар-нараду нагадавши присутнім про зародження та втілення ідеї заснування хабу, зазначивши, що за ініціативи Сумської обласної державної адміністрації та сприяння Департаменту освіти і науки 16 січня 2023 року відбулося офіційне відкриття Сумського освітнього хабу на базі Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, а семінар-нарада – це проміжний етап роботи хабу з підбиттям певних підсумків його діяльності.

Зі вступним словом до учасників семінару звернувся Юрій НІКІТІН, ректор КЗ СОІППО, доктор історичних наук, професор, зазначивши, що відкриття Сумського освітнього хабу надало можливість подолати освітні втрати та отримати необхідну психологічну підтримку внутрішньо переміщеним особам. Також ректор наголосив на подальшій діяльності хабу незалежно від наявного контингенту або виникнення непередбачуваних ситуацій у зв’язку з наявною ситуацією в Україні.

Грамотами та подяками за  активну участь у роботі Сумського освітнього хабу та забезпечення якісного й безперервного освітнього процесу нагороджено осіб, залучених до діяльності хабу.    

Вікторія ПЕРЛИК, керівник Сумського освітнього хабу, старший викладач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту, ознайомила учасників семінару-наради з особливостями роботи Сумського освітнього хабу в умовах воєнного стану, детально зупинившись на аспектах діяльності,  нормативно-правовій базі, яка регулює роботу хабу, його завданнях, матеріально-технічній базі, напрямах діяльності та перспективах розвитку. Зокрема було зазначено, що до 16 червня 2023 року у Сумському освітньому хабі зусиллями 25 науково-педагогічних працівників, 3 методистів інституту, 2 учителів закладів загальної середньої освіти міста Суми та 4 учителів із числа внутрішньо переміщених осіб було проведено 207 занять, а саме, інтегрованих уроків, тренінгових вправ, майстер-класів, воркшопів, майстер‑класів з основних напрямів діяльності хабу. Також керівник хабу висловила щиру подяку спонсорам хабу, зокрема Антону ДЗЮБІ, голові благодійного фонду «Фонд освітніх ініціатив» та організації «Hearts for Ukraine» за надане обладнання для забезпечення безперебійної та ефективної роботи хабу. Щодо перспектив розвитку, визначено основні аспекти діяльності хабу, зокрема, розроблення та імплементація навчально-методичного забезпечення хабу, пролонгація  партнерської співпраці з громадськими організаціями та пошук нових партнерів, взаємодія з територіальними громадами, органами виконавчої влади, закладами загальної середньої освіти Сумської області.

Людмила ІВАШИНА, к. н. з держ. упр., доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту, подякувала за надану можливість здійснення викладацької діяльності у межах освітнього хабу, ознайомила присутніх з досвідом роботи викладача мовно-літературної освітньої галузі в Сумському освітньому хабі, зазначивши, що шляхом використання різноманітних методик викладання у невимушеній атмосфері онлайн занять здобувачам освіти вдалося систематизувати та структурувати отримані знання з української мови та літератури. Викладач хабу наголосила, що завдяки роботі хабу виникла можливість комплексного повторення та оновлення знань учнів із зазначених дисциплін та виявила бажання викладання мовно-літературної освітньої галузі у подальшому.

Учитель біології Зноб-Новгородського ліцею Зноб-Новгородської селищної ради Сумської області Лілія ЮРЧЕНКО, яка відгукнулася на пропозицію викладання у хабі, ознайомила присутніх з актуальними питаннями викладання інтегрованих курсів природничої освітньої галузі в Сумському освітньому хабі, зазначивши важливість спілкування з дітьми наживо. Учитель наголосила, що заняття не мають відбуватися у класичній формі. Викладач повинен бути особою, яка допомагає не тільки отримувати знання шляхом використання різноманітних форм та методів проведення занять, а й сприяє зануренню здобувачів освіти у атмосферу довоєнного часу шляхом використання індивідуального підходу, незважаючи на особливості поведінки дітей, намагаючись уникнути стресових ситуацій. Як мати одного із учнів Сумського освітнього хабу Лілія ЮРЧЕНКО подякувала засновникам, організаторам, викладачам хабу за представлену можливість набути нові знання, повторити та закріпити пройдений матеріал у благодатному емоційному та соціальному середовищі.      

Наталія КУЛИК, старший викладач кафедри психології КЗ СОІППО, у своїй доповіді наголосила на необхідності введення дисципліни «Психологія» у закладах загальної середньої освіти, яка б дозволила сформувати повноцінну особистість. Також викладач зазначила, що під час роботи у хабі створене безпечне освітнє середовище під час кризового стану та психологічна підтримка надали можливість набуття практичних навичок самопізнання, саморозвитку та саморегуляції здобувачами освіти.     

Перспективи подальшої співпраці закладів загальної середньої освіти Хотінської об’єднаної територіальної громади з Сумським освітнім хабом у своїй доповіді висвітлила Лариса ЛОХОНЯ, методист відділу освіти Хотінської селищної ради Сумського району Сумської області, подякувавши за небайдуже та щире ставлення до дітей та батьків громади, наголосивши на роках дистанційного навчання, систематичних обстрілах під час війни, проблемах із транспортом. Тож хаб є віддушиною для внутрішньо переміщених осіб з можливістю живого спілкування та отримання допомоги за різними напрямками. Методист зазначила, що, за можливості, необхідно долучити більшу кількість громад і здобувачів освіти, відповідно, і продовжувати працювати на результат.  

Світлана КОДА, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти КЗ СОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент, зазначила, що необхідно, по можливості, долучити більшу кількість здобувачів освіти до хабу для поліпшення умов соціалізації та створення розвивального середовища й уможливлення роботи у групах задля здійснення більш ефективної освітньої діяльності.

Проректор з наукової роботи КЗ Сумський ОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент Сергій ГРИЦАЙ підбив підсумки роботи семінару-наради, наголосивши на подальшій діяльності освітнього хабу та перспективах його розвитку. Залучення контингенту з територіальних громад, що потребують допомоги, формалізація діяльності, запровадження нових інтегрованих курсів, надання можливості психологічної адаптації та створення безпечного освітнього середовища для внутрішньо переміщених осіб Сумської області – основні завдання для подальшого розвитку Сумського освітнього хабу. 

 

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO