КУРС ЗА ВИБОРОМ «ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ЦИФРОВИХ ПОКОЛІНЬ»: АДАПТАЦІЯ ДО РЕАЛІЙ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ.
06-08.06.2022 на базі Глухівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Глухівської міської ради Сумської області відбулись у дистанційному форматі курси за вибором «Особливості навчання цифрових поколінь» (пройшло навчання 22 слухача - це друга група слухачів цієї школи).
14-16.06.2022 на базі Шосткинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 Шосткинської міської ради Сумської області відбулись у дистанційному форматі курси за вибором «Особливості навчання цифрових поколінь» (пройшло навчання 18 слухача - це друга група слухачів цієї школи).
В центрі обговорень були реальний досвід діяльності школи в умовах реалій війни. Було запропоновано такий вимір обговорень особливостей навчання цифрових поколінь в сучасних умовах, активного залучення учнів до цифрових дослідницьких, мережевих, медійних проєктів.
Обговорення відбувалось за такими напрямами:
- «Використання особливостей цифрових поколінь в навчально-виховній та дослідницькій роботі в умовах російсько-української війни» (06.06.2022 р.);
- «Використання особливостей цифрових поколінь в навчально-виховній та дослідницькій роботі в умовах російсько-української війни». (07.06.2022 р.);
- «Розширення можливостей компетентністного підходу через реалізацію дорожніх карт, проектів що популяризують Україну, Сумщину на українській та англійській мовах в Інтернеті. Можливі напрями проєктів зараз та після перемоги» (08.06.2022 р.).
Протягом курсів ми реально проаналізували напрями більше 30 можливих інноваційних проєктів і домовились про подальше консультування.
Дуже цікавими були обговорення досвіду медійних проєктів, проєктів по формуванню інтегрованих компетентностей через використання і розвиток цифрових компетентностей при викладанні практично усіх предметів.
Дуже цікавим був досвід обговорення ініціювання віртуальних мережевих проєктів на прикладі Центу «Берегіня» (відродження традицій ткацтва, м. Шостка). На прикладі міжкультурної інтеграції (використання японського «театру тіней» для демонстрації українських казок, м. Глухів) показано який покроковий рух до формування міжнародного партнерства у віртуальному вимірі).
Слухачам було запропоновано адаптуватись до проблемно-ресурсного та індикативно-технологічного вимірів освітніх практик та формування партнерства в освіті.
Жук М.В. подякував за активну співпрацю (обговорення відбувалось через авторські освітні тренажери).
Відгуки слухачів Глухівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Глухівської міської ради Сумської області
Сбитна Інна Ігорівна. Курс є актуальним для сьогодення. Завдяки конструктивному спілкуванню з Жуком М.В. ми отримали рекомендації, як краще популяризувати досвід роботи, які форми партнерства використовувати, як практичний досвід "перемістити" на науковий рівень. Дякуємо! Миру та міцного здоров'я всім!
Суровицька Рита Петрівна. Щиро дякую за цікавий та пізнавальний курс! Отримала багато корисної інформації. Набуті знання дійсно потрібні у подальшій роботі. Миру всім!
Майборода Оксана Вікторівна. Курси є актуальними в умовах розвитку НУШ. Досвід, який бук представлений слухачами, був проаналізований із реалій сучасної української освіти, спрямований на формування інтегрованих компетенцій. Отримали поради щодо форм партнерства та продукування результатів діяльності. Практична значущість курсу є дієвою та актуальною! Миру та добробуту! Дякуємо!
Худан Тетяна Григорівна. Михайло Васильович, щиро дякую за гарно організовані курси. Вдалось вдосконалити свої навики, є над чим ще працювати. Будемо і надалі підвищувати свої знання. Миру та добробуту! Дякую!
Бородіна Юлія Юріївна. Щиро вдячна за цікавий і корисний досвід. Весь курс побудований таким чином, що стимулює робити та опрацьовувати нові й нові завдання, мотивує не зупинятися на досягнутому і завжди рухатися вперед, долаючи власні кордони і обмеження. Дякую за вашу працю в цей важкий для всіх нас час! Миру і перемоги!
Гаврилова Юлія Володимирівна. Спасибі за цікавий курс. Ви дали змогу побачити нашу роботу з нового боку, умотивували підвищувати та популяризувати свою діяльність. Вдячна за Вашу працю!
Мєшкова Ольга Степанівна. Михайле Васильовичу, дякуємо за творчий та змістовний курс. Впевнена, що новій освіті бути! Творчих злетів усім та втілення побаченого і почутого у реальність!
Шерудило Марина Павлівна. Дякуємо за курс протягом якого кожен проаналізував свою діяльність. Ви мотивуєте відкрити свої надбання іншим, шукати нове і рухатися вперед.
Грудиніна Наталія Володимирівна. Михайле Васильовичу! Дякуємо за Ваші доцільні та влучні поради, щодо організації освітнього процесу в НУШ.
Зелюкіна Людмила Миколаївна. Дуже вдячна Вам за корисні поради, які мотивують до популяризації освітньої діяльності!
Холіна Олена Миколаївна. Щиро вдячна. Ви стимулюєте до роздумів , нових форм , поглядів. Отримані знання дають можливість більш якісно організувати освітній процес.
Ольга Михайлівна Соборова. Михайло Васильович, щиро дякуємо за змістовний курс, за можливість проаналізувати власну діяльність та розглянути нові аспекти освітньої діяльності в умовах НУШ.
Відгуки слухачів Шосткинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 Шосткинської міської ради Сумської області.
Киреєва Валентина Михайлівна. Поглянула на STEM-освіту з нового боку. Отримала багато актуальної інформації, щодо створення цифрових ресурсів .Мирного Всім літа. Слава Україні!!
Вовна Олена Іванівна. Шановний пане Михайле! Щиро дякую за корисні і змістовні консультації. Отримала позитивні емоції від спілкування. Обов'язково прислухаюсь до ваших порад щодо впровадження власного досвіду. Буду рада зустрічі на курсах "Розробка власних інноваційних проєктів". Дякуємо за спільну працю! Ваші слова надихають! Будемо підсилювати мотивацію, розробляти нові проєкти, планувати партнерство.
Осадча Юлія Григорівна. Дякую за корисну і цікаву інформацію. Було дуже цікаво в такому форматі, коли йде безпосередньо діалог, обговорення, дякую за надану консультацію. Візьму до уваги і буду втілювати в роботу ваші рекомендації, надані в ході консультації. Щиро вдячна за цікавий курс. Дякую Вам, Михайле Васильовичу. Так. По-новому дивитися на речі потрібно розширювати свій кругозір. ширше дивитися по сторонам. Всім миру і добра
Так. По-новому дивитися на речі.
Макаренко Сергій Миколайович. Дякую за курси. Корисно і змістовно. Всім миру. Обов'язково прийму до уваги всі ваші ідеї, все вами сказане і по-іншому подивлюся на свій досвід, і втілювати все в роботу.
Осадча Юлія Григорівна. Дякую за корисну і цікаву інформацію. Було дуже цікаво в такому форматі, коли йде безпосередньо діалог, обговорення, дякую за надану консультацію. Візьму до уваги і буду втілювати в роботу Ваші рекомендації, надані в ході консультації. Щиро вдячна за цікавий курс. Миру всім
Клижко Тетяна Василівна. Візьму до уваги і буду втілювати в роботу ваші рекомендації, надані в ході консультації. Щиро вдячна за цікавий курс. Миру всім.