АРТ-ПРАКТИКИ ТА МЕТОДИКИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

golovnaВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2022 рік з 23. 05. по 25. 05. 2022 року відбулися курси підвищення кваліфікації за вибором «Арт-практики та методики образотворчого мистецтва в інклюзивному середовищі» в онлайн форматі на TEAMS. Куратор курсів, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти, кандидат педагогічних наук, доцент Лариса Сєрих, ознайомила педагогів з навчально-тематичним планом курсів підвищення кваліфікації, особливостями роботи в дистанційному форматі та практико-орієнтованим змістом курсів за вибором.

Цільовою аудиторією стали педагоги мистецьких дисциплін, а також педагоги, які мають досвід роботи в інклюзивному середовищі або працюють асистентами вчителя в закладі загальної середньої освіти.

Опрацювавши теоретичні основи естетотерапії й арттерапії під час відеолекцій, слухачі курсів за вибором виконували практичні завдання, де підбирали ігрові методики арттерапії, зокрема ігротерапії, які забезпечують психологічний комфорт учня й дозволяють розвивати здібності дитини й відновлювати її психологічний стан.

Серед найактивніших різновидів арт-практик, які слухачі опановували під час курсової підготовки, слід відзначити такі як музикотерапія, казкотерапія, лялькотерапія, пісочна терапія та інші (за допомогою яких знімається дратівливість, плаксивість, агресивність; розвивається фантазія; вишиковуються соціальні зв’язки; поліпшується координація; стимулюється дрібна моторика; піднімається настрій тощо).

У ході курсів найцікавішими методиками роботи в інклюзивному середовищі, які обрали педагоги для майстер-класів, стали методики й технології терапії кольором:

  • «Перевиховання Бруднюлі»,
  • «Хоровод фарб»,
  • «Домалюй предмет»,
  • Лото «Чи знаєш ти дерево?» (метою яких є закріплення знань, правил роботи з аквареллю, основних колористичних понять, правил змішування фарб, вдосконалення спостережливості, досвіду учнів, зорової пам’яті тощо);
  • «Подорож островами настрою»,
  • «Малюємо пальчиками»,
  • «Кольорові асоціації»,
  • «Скульптор та глина»,
  • «Малювання сіллю» (метою яких є розвиток сенсорно-перцептивних здібностей (відчуття й сприйняття), психомоторних здібностей (міміки, дрібної моторики, загальної координації рухів), емоційно-вольових здібностей, довільної уваги і пам’яті, навичок спілкування тощо).

По завершенню курсів слухачі обмінялися позитивними інсайтами, окреслили цілі на майбутнє щодо креативних перетворень інклюзивного середовища в закладі освіти засобами арт-практик та методик образотворчого мистецтва.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO