ВИКОРИСТАНННЯ MOZABOOK НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
В умовах воєнного стану з метою оптимізації освітнього процесу, стимулювання інтересу до навчання та розвитку пізнавального інтересу учнів учителям математики необхідно використовувати сучасні технології візуалізації навчального матеріалу для організації дистанційного та змішаного навчання математики.
Візуалізація навчальної інформації забезпечує інтенсифікацію процесу навчання, сприяє активізації навчальної й пізнавальної діяльності, формуванню та розвитку критичного й візуального мислення.
Одним із нових педагогічних інструментів, що надають змогу реалізовувати моделі статичних і динамічних, реальних і абстрактних об’єктів, використовувати різні способи ілюстративного супроводу викладання навчального матеріалу, подання його ключових положень, відтворення основних зв’язків є інтерактивне освітнє програмне забезпечення mozaBook (https://www.mozaweb.com/), до якого компанія EdPro.ua надала безкоштовний доступ у період правового воєнного стану.
Завантажити програму mozaBook можна за посиланням (https://ua.mozaweb.com/uk/mozabook.php?cmd=download) після логування користувача на сайті Mozaik Education (https://ua.mozaweb.com/). Перед завантаженням і встановленням освітнього презентаційного програмного забезпечення mozaBook, необхідно ознайомитися з посібниками користувача та відео (https://www.youtube.com/watch?v=Ucr9o5VsVxs), у якому показано базове використання програмного забезпечення та його можливості.
Кожен учитель, що має акаунт (обліковий запис) може працювати в системі дистанційно, використовуючи вже наявний у програмі контент (конструктор занять для створення інтерактивних завдань з елементами гри, інтерактивних слайдів, уроків, інтерактивних робочих аркушів, опорних конспектів, візуальних навчальних матеріалів у вигляді 3D зображень та відео) і електронні підручники або створювати власний конспект уроку.
Використовуючи інтерактивні елементи медіатеки, учителі за допомогою вбудованого редактора завдань mozaBook можуть легко створювати завдання (одна або багато відповідей, створення пар, ланцюжки, заповнення таблиць, набори).
У лист завдань можна додавати вправи різних типів, а також установлювати ліміт часу для їхнього виконання. Створені завдання можна додавати в публікації mozaBook відповідно до теми навчального матеріалу, а також надсилати як домашнє завдання.
Використання програмного забезпечення mozaBook дозволяє інтенсифікувати освітній процес в умовах воєнного стану, урізноманітніти інструментарій уроків математики за рахунок численних ілюстраційних, анімаційних і творчих презентаційних можливостей.
Методист з математики навчально-методичного
відділу координації освітньої діяльності та
професійного розвитку Сумського ОІППО Т.В. Свєтлова