Аналітико-статистична інформація про результати проведеного моніторингового дослідження стану превентивної освіти з питань профілактики ризикованої поведінки учнів у 9-11-х класах загальноосвітніх навчальних закладів

ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Методичні рекомендації щодо підготовки учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО 2017 року

8.18010020 «Управління навчальним закладом»

Освітньо-кваліфікаційний рівень – магістр

Кваліфікація – керівник підприємства, установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання)

Форма навчання – денна, заочна

Термін навчання – 1,5 роки (денна форма), 2 роки (заочна форма)

Нормативна частина програми підготовки

  • Правові аспекти управління навчальним закладом

  • Теорія організації

  • Менеджмент організації

  • Керівник навчального закладу

  • Управління навчальною та виховною діяльністю

  • Управління фінансово-економічною діяльністю

  • Управління трудовими ресурсами

  • Управління змістом робіт

  • Управління інформаційними зв’язками

  • Техніка управлінської діяльності

  • Аудит і оцінювання управлінської діяльності

  • Психологія управління

  • Соціальна та екологічна безпека діяльності

  • Освітні технології

Вибіркова частина програми підготовки

  • Маркетинг та економічна діяльність навчального закладу

  • Культура фахової мови

  • Саморозвиток педагогічної майстерності керівника навчального закладу

  • Євроінтеграційна стратегія України

  • Методологія наукового дослідження

  • Інформаційні технології в управлінні освітою

  • Етика керівника

  • Моделювання в системі управління освітою

  • Організаційно-регулятивні форми управління в освіті

Професійні групи та назви робіт, які здатен виконувати магістр з управління навчальним закладом

Професійна назва роботи

Посади, які має право займати магістр

1210.1 Директор (ректор, начальник) вищого навчального закладу (технікуму, коледжу, інституту, академії, університету і т. ін.);

Директор (ректор, начальник) вищого навчального закладу;

1210.1 Директор (начальник) професійного навчально-виховного закладу (професійно-технічного училища, професійного училища і т. ін.);

Директор (начальник) професійного навчально-виховного закладу;

1210.1 Директор курсів підвищення кваліфікації;

Директор курсів підвищення кваліфікації;

1210.1 Директор позашкільного закладу;

Директор позашкільного закладу;

1210.1 Директор дошкільного виховного закладу;

Директор дошкільного виховного закладу;

1210.1 Директор навчально-виробничого комбінату;

Директор навчально-виробничого комбінату;

1210.1 Директор навчально-курсового комбінату;

Директор навчально-курсового комбінату;

1210.1 Директор навчального (навчально-тренувального) центру;

Директор навчального (навчально-тренувального) центру;

1210.1 Директор школи (вищої спортивної майстерності, спеціалізованої дитячо-юнацької, спортивно-технічної і т. ін.);

Директор школи;

1210.1 Начальник училища;

Начальник училища;

1210.1 Начальник навчального (навчально-тренувального) центру;

Начальник навчального (навчально-тренувального) центру;

1210.1 Начальник школи (вищої льотної підготовки, морехідної, навчальницького складу, технічної);

Начальник школи;

1229.4 Декан;

Декан;

1229.4 Завідувач аспірантури (інтернатури, ординатури);

Завідувач аспірантури (інтернатури, ординатури);

1229.4 Завідувач бази навчально-наукової;

Завідувач бази навчально-наукової;

1229.4 Завідувач дитячого садка (дитячих ясел, ясел-садка);

Завідувач дитячого садка (дитячих ясел, ясел-садка);

1229.4 Завідувач кабінету навчального;

Завідувач кабінету навчального;

1229.4 Завідувач кафедри;

Завідувач кафедри;

1229.4 Завідувач курсів;

Завідувач курсів;

1229.4 Завідувач лабораторії (освіта);

Завідувач лабораторії (освіта);

1229.4 Завідувач позашкільного закладу;

Завідувач позашкільного закладу;

1229.4 Завідувач практики (виробничої, навчальної);

Завідувач практики (виробничої, навчальної);

1229.4 Керівник студентського проектно-конструкторського (дослідного) бюро;

Керівник студентського проектно-конструкторського (дослідного) бюро;

1229.4 Начальник навчального пункту;

Начальник навчального пункту;

1229.6 Завідувач відділення (декан) у коледжі;

Завідувач відділення (декан) у коледжі;

1229.7 Завідувач відділення (заочного, підготовчого та ін.);

Завідувач відділення (заочного, підготовчого та ін.

1229.7 Завідувач пункту (навчально-консультаційного, навчального та ін.);

Завідувач пункту (навчально-консультаційного, навчального та ін.);

1229.7 Начальник відділу; Начальник сектору.

Начальник відділу; Начальник сектору.

Студенти отримують необхідні для роботи:

знання:

− державні документи, що регулюють організацію навчальної діяльності у закладі освіти;

− загальних засад управління у системі вищої школи та особливості управлінської діяльності у навчально-виховному процесі навчального закладу;

− з спеціальних дисциплін, що розкривають специфіку управлінської діяльності; − основних характеристик менеджера освіти;

− методик та засобів планування, проектування, інформаційного моделювання управлінських процесів в організаціях;

− теоретичні основи планування навчальної діяльності та систему управління навчальним процесом;

уміння:

− організовувати власну управлінську працю;

− використовувати методику та засоби планування, проектування, інформаційного моделювання управлінських процесів в організаціях;

− здійснювати організацію заходів щодо створення соціально-психологічних умов діяльності колективу, заходів щодо дотримання правил корпоративної діяльності всіма працівниками закладу;

− застосовувати технології управління закладом з урахуванням особливостей його функціонування;

− володіти технікою моніторингу результатів управлінської діяльності;

− здійснювати самоаналіз та коригування особистої діяльності як складової колективної діяльності;

− володіти сучасними інформаційними технологіями, методами отримання, обробки, зберігання і використання наукової інформації.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545