Атестація спеціалістів психологічної служби – оцінка їх професійної діяльності
Одним із найважливіших управлінських та методичних питань в діяльності закладу освіти є атестація педагогічних працівників, мета якої – стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності. Реалізувати цю мету атестація може лише за умови такої її організації, яка забезпечує розвиток творчої ініціативи, підвищення якості роботи педагогічних працівників.
Обговоренню питання організації атестації спеціалістів психологічної служби, які атестуються у 2021/2022 навчальному році, було присвячено онлайн-нараду, проведену навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 08 жовтня 2021 року.
Учасниками наради стали відповідальні за діяльність психологічної служби в органах управління освітою територіальних громад, психологи центрів професійного розвитку педагогічних працівників, практичні психологи, соціальні педагоги закладів обласного підпорядкування (усього 72 особи). Під час наради було розглянуто норми Типового положення про атестацію, вимог Закону України «Про освіту», Професійного стандарту практичного психолога закладу освіту, складання графіку заходів, спрямованих на всебічне та комплексне оцінювання діяльності спеціалістів служби. Особливу увагу було приділено аналізу бланків експертизи, на підставі яких здійснюватиметься експертна оцінка роботи практичних психологів та соціальних педагогів.
По закінченню наради учасникам було наголошено, що атестація – це не процес адміністративного тиску, а можливість професійного зростання спеціалістів психологічної служби.
.