ФОРМУЄМО ПРЕДМЕТНУ ГЕОГРАФІЧНУ КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ДОСЛІДЖУЮЧИ ВИРОБНИЧІ ЦИКЛИ

на головну 1Фокус природничо-географічної освіти, у контексті вимог до нової української школи, спрямовано на поєднання гносеологічних, прагматичних знань з проєкцією на результатоцентризм, на чому й було акцентовано увагу слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів (викладачів) географії, економіки, предмета «Рідний край» (куратор – Удовиченко І.В., доктор педагогічних наук, доцент) у Сумському ОІППО    20-24.02.2021.

Задля всебічного інформування слухачів, у рамках курсів, із тематичним вектором промови, основним наголосом якої став акцент у тріаді «Державний стандарт – НУШ – Географія», виступила Назаренко Т.Г., доктор педагогічних наук, професор, завідувач відділу навчання географії та економіки Інституту педагогіки НАПН України.

З метою оволодіння знаннями щодо організації людино-географоцентричного освітнього середовища НУШ у змістовому ланцюгу «теорія  – методика – практика», педагоги на курсах підвищення кваліфікації у Сумському ОІППО досліджували практичну складову занять за допомогою вивчення виробничих циклів Gualapack Ukraine (ТОВ «ГУАЛАПАК УКРАЇНА») –  української компанії з іноземними інвестиціями, яка виготовляє упаковку для дитячого харчування.

Завдяки Реві В.Г., першому заступнику генерального директора – начальнику виробництва, який ознайомив слухачів зі специфікою роботи підприємства, педагоги дізналися багато цікавої, з географічної точки зору, інформації (виробництво компанії сертифіковано за міжнародними стандартами ISO 9001: 2015, BRC; діяльність підприємства заснована на якості виробленої продукції, яку забезпечують лінії провідних світових виробників; упровадження інтегрованих систем менеджменту дозволяє Gualapack Ukraine забезпечувати постійний випуск якісної та безпечної продукції, що відповідає всім вимогам споживачів, зменшувати шкідливий вплив на навколишнє середовище, знижувати споживання енергетичних ресурсів, покращувати умови праці співробітників, демонструвати соціальну відповідальність перед суспільством тощо).

У підсумку, щодо опанування змісту занять та ознайомлення з виробничими циклами підприємства, у рамках курсів, – підвищення рівня теоретичної грамотності слухачів, реалізація практичної складової географії, підтримка державного товаровиробника, набуття навичок моделювання результатоцентричної освіти, що вцілому спрямовано на формування предметної географічної компетентності та підвищення рівня фахової грамотності педагогів. 

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO