Серпнева нарада методистів

IMG 20150825 095842 result25 серпня 2015 року відбулося секційне засідання методистів РМК(ММК), які відповідають за психологічну службу районів/міст області.

З доповіддю на секції виступила завідувач навчально-методичним центром психологічної служби Марухина Ірина Володимирівна, яка проаналізувала стан розвитку психологічної служби системи освіти області у минулому навчальному році. Зокрема, вона зауважила, що область займає 4-ту позицію в державі за загальним показником забезпеченості закладів освіти практичними психологами і соціальними педагогами. Проте у порівнянні з 2012-2013 навчальним роком відмічається негативна тенденція щодо розвитку служби в цілому. За підсумками 2014-2015 навчального року чисельність фахівців служби становить 688 спеціалістів, що на 7 осіб менше у порівнянні з відповідним періодом у 2014 році та на 19 – у 2013 році.Загальний відсоток забезпеченості закладів освіти усіх типів посадами практичних психологів та соціальних педагогів за підсумками року становить 66,3% проти 67,4% у 2014 році. А тому головним завданням у новому навчальному році є збереження та розвиток мережі психологічної служби системи освіти області.

Завідувач відділу практичної психології та соціальної роботи Інформаційно-методичного центру управління освіти Сумської міської ради Свириденко Марина Миколаївна зупинилася на питанні роботи практичних психологів, соціальних педагогів щодо профілактики домашнього насильства, звернула увагу присутніх на порядок розгляду звернень у випадку здійснення насильства щодо дитини.

У рамках обговорення основних завдань діяльності психологічної служби у 2015-2016 навчальному році учасники секційного засідання зазначили, що пріоритетними напрямами психологічного забезпечення освіти як системи заходів, спрямованих на вирішення актуальних завдань освіти засобами та методами фахівців психологічної служби, є:

проведення психологічної та соціально-педагогічної роботи з дітьми з сімей вимушено переміщених осіб, сімей, члени родин яких загинули чи знаходяться в зоні бойових дій шляхом забезпечення системної психологічної підтримки, консультативної допомоги;

підвищення психологічної культури дітей та підлітків шляхом введення «години психолога» та факультативів психологічного спрямування у навчально-виховний процес;

підвищення психологічної компетентності педагогів, батьків шляхомознайомлення з засобами практичної психології щодо розвитку, навчання та виховання дітей та підлітків;

допомога в адаптації дітей з особли­вими освітніми потребами до навчання у дошкільних, загальноосвітніх, професійно-тех­нічних навчальних закладах шляхом впровадження новітніх психолого-педагогічних технологій у роботі з дітьми;

соціально-психологічна профілактика негативних наслідків суспільних подій у психіці та поведінці дітей, різних форм узалежнень, соціально небезпеч­них ігор, фізичного насилля та агресивної поведінки шляхом впровадження профілактичних програм навчання учнів новим формам поведінки, виховання стресостійкості особистості, здатної самостійно, ефективно і відповідально будувати своє життя.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Вхід

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO