ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ, ЯКІ ЗАБЕЗПЕЧУВАТИМУТЬ ОРГАНІЗАЦІЮ освітнього ПРОЦЕСУ В 1 КЛАСІ ЗА КОНЦЕПЦІЄЮ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»
Найважливіший чинник підвищення якості освіти – створення умов, які активізують професійно – пізнавальний пошук педагогів, сприяють розвитку їхніх творчих сил, самостійності, наукового стилю мислення. Тож дослідження нових підходів до навчання, опанування новими сучасними методиками є актуальними питаннями для освітян області.
У рамках курсів підвищення кваліфікації учителів початкових класів та з метою забезпечення успішного старту Нової української школи 12 - 16 лютого 2018 року пройшли експрес-курси «Підготовка учителів початкових класів, які забезпечуватимуть організацію навчально-виховного процесу в 1 класі за Концепцією «Нова українська школа».
Ініціаторами та організаторами курсів став відділ освіти Чернеччинської сільської ради. Робота експрес-курсів розпочалася з привітального слова начальника відділу освіти Чернеччинської сільської ради Жмурко Альони Григорівни, яка наголосила на важливості створення умов для розвитку педагогічної майстерності, творчої ініціативи вчителів початкових класів. Про необхідність удосконалення форм і методів підвищення кваліфікації педагогів, пошук нових підходів до навчання, опанування новими сучасними методиками зазначила методист відділу освіти Чернеччинської сільської ради Панченко Марина Леонідівна.
Навчання провели старші викладачі кафедри теорії і методики змісту освіти Сумського ОІППО Декунова Зоя Володимирівна та Лавська Алла Михайлівна. Курсовою підготовкою охоплені фахівці з початкової освіти Охтирського району: Чернеччинської сільської ради; Грунської сільської ради; Чупахівської сільської ради; Комишанської сільської ради та відділу освіти Охтирської РДА.
Під час тренінгових занять слухачі курсів вправлялися у проведенні основних видів навчальної діяльності, що відповідає вимогам Нової української школи. А саме: технологія проведення ранкових зустрічей, кооперативне навчання, компетентнісний, діяльнісний та інтегрований підходи до організації освітнього процесу.
Наприкінці заходу освітяни позитивно відгукнулись про роботу тренінгу, визначили орієнтири для планування подальшої методичної і педагогічної діяльності та отримали сертифікати.