МЕТОДИЧНИЙ ДЕСАНТ У ДІЇ. ВИКОНАННЯ ПРОТОКОЛЬНОГО ДОРУЧЕННЯ
На виконання протокольного доручення заступника голови Сумської обласної державної адміністрації Подопригори М.А., за результатами проведення наради «Про підсумки зовнішнього незалежного оцінювання 2016 року в Сумській області та завдання на 2017 рік», 08.11.2016 методистами Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (Шерстюк Л.М., Третьякова О.В., Свєтлова Т.В., Борисенко О.Ф.), на чолі з проректором з науково-педагогічної та методичної роботи інституту Удовиченко І.В., проведено виїзне навчання педагогів Конотопського району, яке включало в себе індивідуальне консультування, групові форми аналітичної роботи, тренінги, навчання, інтернет-заняття, анкетування педагогів району, ‒ з метою організації якісної процедури проведення зовнішнього незалежного оцінювання на місцях.
З метою об’єктивності аналізу причин низької результативності складання зовнішнього незалежного оцінювання 2016 року з української мови та літератури, математики, історії України випускниками загальноосвітніх навчальних закладів та невідповідності річного оцінювання результатам зовнішнього незалежного оцінювання претендентів на отримання медалей, членами робочої групи (Удовиченко І.В., Шерстюк Л.М., Третьякова О.В., Свєтлова Т.В., Борисенко О.Ф.) під час роботи використано розроблений інструментарій, тематичні памятки, анкети-опитувальники, мультимедійні презентації.
Протягом 08.11.2016 працівники інституту спілкувались з заступником голови Конотопської районної державної адміністрації Шерудило Т.М.; вивчали документацію у відділі освіти Конотопської райдержадміністрації (начальник Бохан О.Г.); аналізували наробки районного методичного кабінету (завідуюча Савченко І.В.); працювали у Попівському навчально-виховному комплексі: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад Конотопської районної ради (директор Забіяка І.М.), спілкуючись з учителями, що викладають в 11 класах загальноосвітніх навчальних закладів Конотопського району навчальні предмети: українську мову та літературу (27 осіб), історію (19 осіб), математику (26 осіб).
За результатами роботи визначено оптимізаційні заходи спільної взаємодії.