Обласний семінар-практикум
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2016 рік, 02.11.2016на базі Баницького навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ‒ дошкільний навчальний заклад «Барвінок» та Некрасівського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ‒ дошкільний навчальний заклад «Ялинка» Глухівської районної ради був проведений семінар-практикум для заступників директорів з навчально-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів за темою «Професійна компетентність заступника директора – запорука ефективної реалізації прогностичної функції».
Мета семінару-практикуму ‒ розширення знань учасників семінару-практикуму з питань реалізації прогностичної функції управління виховним процесом у загальноосвітніх навчальних закладах.
У ході проведення семінару-практикумуВолончук Н.М., начальник відділу освіти Глухівської районної державної адміністраціїознайомила присутніх із станом та перспективами розвитку освіти Глухівського району.
Барсук Н.О., методист з управлінської діяльності Сумського ОІППО, акцентувала увагу на формуванні професійної компетентності заступника директора з виховної роботи в контексті підвищення ефективності управління системою виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах.
Шутько С.О., методист районного методичного кабінету відділу освіти Глухівської районної ради, представила освітянам управлінські аспекти розвитку професійної компетентності педагогів у застосуванні інноваційних та традиційних форм методичної роботи.
Бисько А.М., директор Баницького навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ‒ дошкільний навчальний заклад «Барвінок» Глухівської районної ради та Коломієць Ю.М., директор Некрасівського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ‒ дошкільний навчальний заклад «Ялинка» Глухівської районної ради поділились з колегами досвідом створення розвивального освітнього середовища та шляхами реалізації прогностичної функції управління у навчальному закладі.
Учасники семінару-практикуму мали змогу взяти участь у засіданні круглого столу «Прогностична компетентність – запорука успіху в управлінні виховним процесом загальноосвітнього навчального закладу»та обмінятись баченням реалізації прогностичної функції в процесі організації виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах.
Скопенко О.І та Куліш Ю.М, заступники директорів указаних вище навчальних закладів, презентували досвід управління процесом розвитку професійної компетентності педагогів.
Участь присутніх у діловій грі «Прогностичність – спрямованість на майбутнє» надала можливість освітянам розширити знання з питань реалізації прогностичної функції в процесі організації виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах.
Тарасенко І.М., класний керівник 9-Б класу Банницького навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ‒ дошкільний навчальний заклад «Барвінок» Глухівської районної ради ознайомила присутніх з досвідом реалізації прогностичної функції управління та прогнозування результатів розвитку учнівського колективу.
Довгопола О.М., учитель української мови Некрасівського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ‒ дошкільний навчальний заклад «Ялинка» Глухівської районної ради презентувала досвід формування проектно-технологічної компетентності учнів шляхом організації проекту «Слобожанська берегиня».
Учителі зазначеного вище навчального закладу Кебец Ю.В та Коваленко Н.М у ході екскурсії «Доля людини через призму війни» до музейної кімнати та кімнати народознавства »Від минулого до сьогодення» презентували присутнім досвід формування соціальної, комунікативної та загальнокультурної компетентностей учнів.
По завершенню семінару-практикуму присутнім педагогам була запропонована національно-патріотична програма «Молюсь за тебе, Україно», зміст якої відображав досвід роботи педагогічного колективу Некрасівського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ‒ дошкільний навчальний заклад «Ялинка» з формування міжпредметної естетичної компетентності учнів.
За наслідками проведення семінару учасникам були надані методичні рекомендації щодо шляхів розвитку професійної компетентності заступників директорів з виховної роботи.