АСПЕКТИ РОБОТИ З ОБДАРОВАНОЮ УЧНІВСЬКОЮ МОЛОДДЮ: ПІДСУМКИ, АКЦЕНТИ, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ
16 березня 2016 року на базі Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 10 ім. О.Бутка м. Суми відбувся семінар-нарада з питань роботи з обдарованою учнівською молоддю за участю Павловської Л.М.,начальника відділу дошкільної, загальної середньої освіти та соціального захисту Департаменту освіти і науки облдержадміністрації; Удовиченко І.В., проректора з науково-педагогічної та методичної роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; працівників Сумського ОІППО (Каленик О.В., методист), відділів (управлінь) освіти, методичних кабінетів управлінь (відділів) освіти (освіти і науки, освіти молоді та спорту) райдержадміністрацій, міськвиконкомів, міських рад (відповідальні за організацію роботи з обдарованою учнівською молоддю), директорів спеціалізованих навчальних закладів області у загальній кількості 47 осіб.
Відкрила семінар-нараду Павловська Л.М., окресливши тему, мету, завдання заходу, привітавши його учасників.
Програмою семінару було передбачено висвітлення теоретичних питань:
-
Школа середовище успіху для обдарованих учнів (Купреєва Н.М., директор Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 10 ім. О.Бутка м. Суми);
-
Аспекти роботи з обдарованою молоддю у 2015-2016 навчальному році (Павловська Л.М., начальник відділу дошкільної, загальної середньої освіти та соціального захисту Департаменту освіти і науки облдержадміністрації; Удовиченко І.В., проректор з науково-педагогічної та методичної роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти);
-
Феномен фінської освіти (Бритова О.В., директор приватної гімназії «Просперітас»).
Практична частина заходу передбачала проведення майстер-класів, інноваційних майстерень та презентацій учителями Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 10 ім. О.Бутка м. Суми), зокрема, це:
-
майстер-класи («Практика сучасного педагога, збагачена використанням новітніх програм, мережевих сервісів, хмарних технологій» Черненко В.О, учитель англійської мови; «Маленька балерина. Виготовлення об’ємної фігури» Яценко І.Д., учитель початкових класів);
-
інноваційні майстерні («В. Симоненко «Лебеді материнства». Громадянські, патріотичні мотиви. Символічний зміст образу лебедів» Рогова Н.В., учитель української мови та літератури; «Правопис прислівників» Філіппова Н.М., учитель української мови та літератури; «Оцтова кислота: знайома та незнайома. Хімічні властивості оцтової кислоти» Маневська А.В., учитель хімії; «Теплота згорання палива» Д’яченко М.Ю., учитель фізики; «Письмове ділення трицифрових чисел на круглі десятки з остачею. Задачі на пропорційне ділення. Рівняння» Погорєла Н.А., учитель початкових класів; «Ритми життя в мистецтві» Могильна Н.М., учитель музичного мистецтва);
-
презентації сайтів учителів (Гурба А.В., учитель математики; Лошкарьова Г.Є., учитель зарубіжної літератури).
Окрім того, учасники семінару-наради мали можливість ознайомитися зі створеним середовищем життєтворчості закладу; під час «круглого столу» – задати запитання (за напрямом роботи), що турбують; отримати консультації та матеріали заходу.