Технологія веб-квест у методичному арсеналі сучасного вчителя
Відповідно до плану роботи Сумського ОІППО на 2016 рік, 10 березня 2016 року відбувся обласний семінар для вчителів історії «Технологія веб-квест у методичному арсеналі сучасного вчителя».
На заході були присутні вчителі Білопільського, Буринського, Глухівського, Краснопільського, Кролевецького, Лебединського, Недригайлівського, Охтирського, Роменського, Тростянецького районів; мм. Лебедин, Охтирка; Обласної гімназії-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей.
Семінар складався з двох частин – теоретичної, зорієнтованої на розкритті питаннь веб-квест як спосіб розвитку творчого мислення на уроках історії, поняття та сутність проектної технології веб-квест (методист історії навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку СОІППО Третьякова О.В.), алгоритм і методичні вимоги до створення веб-квеста (старший викладач кафедри соціальної освіти СОІППО Ніколаєнко С.П.), навчальні веб-квести як метод і засіб розвитку навичок інформаційної діяльності учнів (старший викладач кафедри освітніх та інформаційних технологій СОІППО Герасименко Н.В.).
Під час практичної частини семінару учасники ознайомилися з історичним веб-квестом «Мандрівка до Стародавньої Греції» http://webquesthistory.blogspot.com/. Учителі отримали практичні знання з застосування сучасної освітньої технології веб-квест на уроках історії, навчалися працювати з сучасними сервісами (Google Drive (Google Диск), GoogleMaps (Google Карти та Google Земля), які можна використовувати для створення онлайн-газет, відгуків, проведення рефлексії та спільної віддаленої роботи.
На семінарі відсутніми були представники В-Писарівського, Конотопського, Л-Долинського, Путивльського, Середино-Будського, Сумського, Шосткинського, Ямпільського районів; мм. Суми, Конотоп, Ромни, Шостка; Державного ліцею з підвищеною військовою підготовкою імені І.Г. Харитоненка «Кадетський корпус».
Захід сприяв розширенню методичних можливостей учителів історії, підвищенню педагогічної майстерності, урізноманітненню форм проведення уроків історії з метою стимулювання навчальної діяльності учнів.
За результатами роботи вчителі отримали рекомендації щодо ефективного застосування веб-квесту на уроках історіїта корисні посилання для роботи з інформаційно-комунікаційними технологіями.