Дистанційне навчання: перспективи впровадження в загальноосвітніх навчальних закладах
Відповідно до плану заходів Міністерства освіти і науки України 2 березня 2016 року на базі ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка, у рамках наради-презентації, відбулася презентація досвіду впровадження дистанційної форми навчання у навчальних закладах України.
Учасниками наради стали представники Міністерства освіти і науки України, Інституту модернізації змісту освіти, департаментів освіти і науки обласних державних адміністрацій, проректори закладів післядипломної педагогічної освіти, науковці ІППО Київського університету імені Б. Грінченка, Сумського державного університету, директори навчальних закладів. Від КЗ СОІППО в роботі наради приймала участь Світлана Панченко, проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи.
Нараду відкрив Михайло Войцехівський, директор ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка. Модератором заходу виступив Сергій Дятленко, заступник директора департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України .
У ході роботи учасники мали можливість ознайомитись з презентаціями дорожньої карти освіти майбутнього, представленої Марією Богуслав, заступника директора Інституту модернізації змісту освіти з фінансово-економічних питань. Цікавим був виступ Іорданки Томкової, радника з електронного урядування Програми «Електронне урядування за для підзвітності влади та участі громади» (ЕGAP) про європейський досвід запровадження електронної освіти та важливість набуття ефективних навичок комунікації через електронні засоби.
Виступаючі ознайомили учасників наради з метою, завданнями, принципами дистанційного навчання студентів у Сумському державному університеті (Юрій Зубань), методикою організації дистанційного навчання учнів з Донецької області у ЗОШ № 81 м. Києва (Ірина Воротнікова) та проведення занять з елементами дистанційної освіти у приватній школі «Афіни» м. Києва (Тетяна Швець).
У обговоренні учасники наради зазначали про необхідність у процесі впровадження дистанційної освіти в навчальні заклади забезпечити сприятливий вплив нових технологій на освітній процес, необхідність розвитку сильних сторін і мінімізацію негативних. Для успішного вирішення цих завдань необхідно вдосконалити існуючу нормативно-правову базу.