ПСИХОЛОГО-УПРАВЛІНСЬКА ПРАКТИКА В ДІЇ
Відповідно до навчально-тематичного плану підвищення кваліфікації директорів навчально-виховного комплексу усіх профілів за проблемою «Психолого-організаційні аспекти управління педагогічними працівниками в освітніх округах» на 2015-2016 н.р., 01 березня 2016 року на базі Верхньосироватської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. Сумської районної ради Сумської області було проведено психолого-управлінську практику на тему «Психолого-організаційні аспекти управління педагогічними працівниками в освітніх округах» (з досвіду роботи Верхньосироватського освітнього округу Сумського району Сумської області).
На початку психолого-управлінської практики куратор групи, кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри психології Алла Вікторівна Вознюк ознайомила слухачів курсів підвищення кваліфікації з метою та основними завданнями практики, а директор Верхньосироватської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. Сумської районної ради Сумської області Зоя Олександрівна Нечипоренко – з опорною школою Верхньосироватського освітнього округу.
У рамках проведеної психолого-управлінської практики, директори НВК ознайомилися з документацією Верхньосироватського освітнього округу, обмінялися досвідом щодо оформлення документації для успішного функціонування освітнього округу в цілому та управління педагогічними працівниками зокрема.
Особлива увага слухачів була привернута до обговорення актуальних питань успішної взаємодії між суб’єктами освітнього округу, а саме кожен учасник семінару розробляв та презентував модель освітнього округу, враховуючи всі суб’єкти округу та узгоджуючи мету, завдання й основні напрями діяльності.
Значну зацікавленість у слухачів викликало проведення тренінгового заняття «Психологічні аспекти складових управління педагогічними працівниками в освітніх округах», яке сприяло оволодінню первинними вміннями та удосконаленню управлінського досвіду щодо управління педагогічними працівниками за рахунок вдалого підбору сучасних форм і методів, враховуючи при цьому основні етапи даного процесу та напрям діяльності освітнього округу.
Відзначаючи переваги проведення проблемно-тематичних курсів, директори навчально-виховних комплексів висловили слова вдячності керівнику Верхньосироватського освітнього округу та побажання щодо збільшення кількості годин саме таких організаційних форм навчання, як психолого-управлінська практика.