Упровадження програми з попередження торгівлі людьми в інститутах післядипломної педагогічної освіти
Українським фондом «Благополуччя дітей», за підтримки представництва Міжнародної організації з міграції (МОМ) в Україні та за фінансової підтримки Канадського Міністерства закордонних справ, торгівлі та розвитку, розпочато проект «Упровадження програми з попередження торгівлі людьми в інститутах післядипломної педагогічної освіти», який розрахований на три етапи – з жовтня 2015 року по липень 2016 року та реалізується за сприяння Міністерства освіти і науки України, (Наказ МОНУ від 19.07.2012 № 827 «Про затвердження плану заходів щодо запобігання торгівлі людьми на період до 2015 року», лист МОНУ від 28.05.2015 № 1/9-264 «Про програму виховних заходів «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція»).
З 28 жовтня по 30 жовтня 2015 року у м. Дніпропетровськ відбувся перший семінар-тренінг, участь у якому взяли команди: Сумської, Дніпропетровської, Черкаської областей. Від Сумської області взяли участь у заході Давидова Ю.І. – методист з виховної роботи Сумського ОІППО, Каленик О.В. – завідувач навчально-методичним відділом післядипломної освіти Сумського ОІППО, Кирилова Т.В. – методист з виховної роботи районного методичного кабінету Великописарівської районної ради, Брянцева С.М. – методист з виховної роботи Путивльської районної ради, Коваль Т.М. – методист психологічної служби управління освіти Охтирської міської ради, Козловська І.С. – методист з виховної роботи методичного кабінету Конотопської районної ради, Побивайло Т.М. – методист психологічної служби методичного кабінету відділу освіти Глухівської районної ради.
Під час участі у семінарі-тренінгу тренерами Українського фонду «Благополуччя дітей» була презентована програма для учнів 7-11 класів «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» (схвалено МОН України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах
протокол № 3 від 06.09.2011).
Учасників семінару ознайомили з чотирма блоками програми (ставлення до себе; ставлення до інших; ставлення до діяльності; ставлення до навколишнього світу), інтерактивними вправами, дидактичними матеріалами «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція».