Обласна Школа вчителя початкових класів
Відповідно до плану роботи Сумського ОІППО на 2015 рік 30 вересня відбулося засідання обласної Школи вчителя початкових класів «Державний стандарт початкової освіти – вимога часу».
2015 рік – четвертий рік упровадження в освітній процес Державного стандарту початкової загальної освіти. Тож, уперше вчителі працюють за ними з учнями 4 класу. На що саме мають звернути увагу педагоги, які методи та прийоми навчання, виховання стануть оптимальними на завершальному етапі опанування курсу початкової школи, було обговорено на засіданні обласної Школи вчителя початкових класів.
На особливостях вивчення навчальних дисциплін у 2015-2016 навчальному році, пов’язаних, насамперед, зі змінами, внесеними до навчальних програм, акцентувала увагу присутніх старший викладач кафедри методики початкової та природничо-математичної освіти СОІППО Декунова З.В.
До пошуку нових підходів, форм, методів, шляхів і засобів виховання, з огляду на гостроту та актуальність національно-патріотичного напряму виховання юного покоління, спрямовувала у своєму виступі старший викладач кафедри методики початкової та природничо-математичної освіти СОІППО Лавська А.М.
Василега О.Ю. – викладач кафедри психології СОІППО зосередила увагу присутніх на умінні вчителя організовувати навчально-виховний процес із урахуванням особливостей дітей різних вікових категорій та дітей різних груп ризику.
Теоретичний матеріал представлений на засіданні був підкріплений вдало проведеними майстер-класами, а саме: «Підвищення ефективності освітнього процесу в початковій школі за допомогою використання методів і прийомів ейдетики» (Забара Л.О., учитель початкових класів Сумської спеціалізованої школи № 2, м. Суми); «Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках літературного читання в умовах інтерактивного навчання»
(Хорольська Л.В., учитель початкових класів Сумської спеціалізованої школи № 9, м. Суми).
Поділитися власним досвідом роботи учасники засідання мали змогу під час проведення круглого столу. Результатом спільної праці стали методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в початковій школі, визначено план дій щодо запровадження сучасних форм і методів роботи, спрямованих на формування компетентностей учнів молодшого шкільного віку.