Специфіка підготовки учнів до участі в олімпіадних змаганнях з історії та правознавства
Дж. Рензуллі зазначав, що обдарованість є результатом поєднання трьох характеристик – інтелектуальних здібностей, що перевищують середній рівень, творчого підходу й наполегливості. Обдаровані діти потребують постійної педагогічної підтримки. Саме з метою виявлення і самореалізації обдарованих дітей проводяться Всеукраїнські учнівські олімпіади з навчальних предметів.
Відповідно до плану роботи Сумського ОІППО на ІІ півріччя 2015 року, 24.09.2015 на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся обласний семінар «Специфіка підготовки учнів до участі в олімпіадних змаганнях з історії та основ правознавства».
На заході були присутні представники Буринського, В.-Писарівського, Глухівського, Краснопільського, Кролевецького, Лебединського, Л.-Долинського, Недригайлівського, Путивльського, Роменського, Тростянецького районів, мм.Суми, Глухів, Лебедин, Конотоп, обласної гімназії-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей, державного ліцею з посиленою фізичної підготовкою «Кадетський корпус».
У зазначеному вище заході були висвітлені питання:
Психологічний аспект підготовки обдарованих учнів до інтелектуально-творчих змагань
Марухина Ірина Володимирівна, старший викладач кафедри психології Сумського ОІППО
Шлях до історичного Олімпу. Підготовка учнів до участі в олімпіадах суспільно-гуманітарного циклу
Третьякова Олена Василівна, методист історії та основ правознавства Сумського ОІППО
Сучасні тенденції історичної освіти. Зміст та аналіз завдань ІІІ та IV етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії
Корогод Галіна Іванівна, кандидат історичних наук, доцент кафедри юридичних дисциплін Сумської філії ХНУВС м. Суми
Формування правової культури школярів в умовах сучасної правової освіти
Запара Світлана Іванівна, професор кафедри правового забезпечення АПК, декан юридичного факультету Сумського національного аграрного університету, доктор юридичних наук, доцент
У рамках семінару Ніконовою С.Є, учителем історії Сумської загальноосвітньоїшколи І-ІІІ ступенів № 4 м. Суми; Пшеничним С.А., учителем правознавства Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 7 м. Суми проведені майстер-класи з досвіду підготовки учнів до олімпіади з історії та правознавства: проблеми та перспективи.
За результатами семінару учасники отримали на паперових носіях рекомендації щодо підготовки учнівської молоді до олімпідних змагань та електронні версії матеріалів семінару.