Друге чергове засідання обласної школи майбутнього вчителя-методиста
9 вересня 2015 року на базі інституту проведено 2-ге чергове засідання обласної школи майбутнього вчителя-методиста. У роботі школи взяли участь 23 педагогічні працівники з різних міст і районів області, які претендують на присвоєння педагогічних звань «учитель-методист», «викладач-методист», «вихователь-методист», «керівник гуртка-методист» у поточному навчальному році. З нормативно-правовими засадами щодо порядку присвоєння педагогічних звань ознайомила Сукачова Н.М., методист навчально-методичного відділу Сумського обласного інституту післядипломної освіти, секретар комісії зі схвалення власних методичних розробок.
Методисти навчально-методичного відділу Сумського ОІППО розглянули всі подані власні методичні розробки педагогічних працівників, надали рекомендації щодо написання власної розробки з методики предмету:
– української мови та літератури
(Шерстюк Л.М., методист української мови та літератури);
– історії та основ правознавства
(Третьякова О.В., методист історії та правознавства);
– біології та основ здоров¢я
(Голубенко Т.С., біології та основ здоров¢я);
– іноземних мов
(Клюніна Н.В., методист іноземних мов);
– фізики
(Карпуша В.М., методист фізики);
– математики
(Светлова Т.В., методист математики);
– трудове навчання
(Коренева І.В., методист трудового навчання);
– початкові класи
(Декунова З.В., старший викладач кафедри методики початкової та природничо-математичної освіти Сумського ОІППО, методист початкових класів навчально-методичного відділу Сумського ОІППО; Лавська А.М., старший викладач кафедри методики початкової та природничо-математичної освіти Сумського ОІППО, методист початкових класів навчально-методичного відділу Сумського ОІППО);
за напрямами:
– дошкільне виховання
(Міщенко Л.Б., методист з дошкільного виховання);
– керівники гуртків
(Сема С.О., методист Сумського обласного центру позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю);
– соціальна педагогіка
(Зосименко О.В., завідувач кафедри педагогіки та інноваційних технологій Сумського ОІППО).
Для ефективної роботи проводилися індивідуальні консультації. Кожен учасник засідання отримав рекомендації щодо оформлення списку використаних літературних джерел у власній методичний розробці.